Білоцерківець-фотохудожник Роман Наумов: "Місто, що надихає"

            Ім’я цього фотохудожника якось стрімко ввірвалося в мистецьку когорту Білої Церкви. Професійних фотохудожників у місті - не один десяток. У кожного з них свій стиль та своє бачення «фото-картинки». Але, не в образу їм, роботи Романа Наумова відрізняться якоюсь своєю особливою витонченістю, присутня якась  нотка «напівтонів», завдяки якій впізнається робота саме цього автора.

             …Треба ж так любити своє місто, щоб передаючи побачене через об’єктив фотокамери, його полюбили інші?!

              А все розпочалося в 2012 р. Тоді, до Дня міста, відбулася перша його фотовиставка, яку він присвятив Білій Церкві. Тоді ж отримав своє перше визнання. Згодом переміг і на обласному конкурсі - 2013 року, та вже з 2015 р. фотовиставка під красномовною назвою "Місто, що надихає" мандрує виставковими залами Білої Церкви. Помилуватися мальовничими місцями міста над Россю можна, відвідавши виставкову залу міської бібліотеки № 8, яка триватиме до 14 квітня.

             А ще кілька років тому Роман і не думав ні про фотографію, ні про фотовиставки. Він народився в Тетіївському районі. А, тут, у Білій Церкві, закінчив економічний технікум і тривалий час працював у Києві в сфері менеджменту. Та, як каже сам, «щось відбулося всередині»… і, залишивши непогану роботу в столиці, повернувся до Білої Церкви. Починаючи з 2010 р., зайнявся фотографією. Саме цей вид мистецтва (а тут без заперечень!) перевернуло його життя. «Спочатку виникло просте бажання фотографувати, згодом - почав експериментувати», - каже Роман. Пізніше визначився, яка фотозйомка є «його», приходиться до особливого смаку. Виявилося -  пейзаж, інтер’єр, екстер’єр. Саме такі роботи й були представлені на виставці (серії "Машина часу" та "Чотири сезони"). 

             Романа так надихнуло це місто, що абсолютно нещодавно він оволодів ще однією професією – дизайн одягу, а чому б і ні? Краєвиди та визначні місця своєї Білої Церкви він пробує «перенести» на одяг. А допомагає йому в цьому дружина.

            Дивлячись на таку чудову сукенку чи кофтину, по-справжньому закохуєшся у місто над Россю і… уже, дивись, носиш «на собі» - чи то пам’ятник великому Ярославу Мудрому, чи то нічне місто, а ще ліпше - «Китайський місток». Красиво, елегантно і досить патріотично, скажу вам. На запитання: «А скільки така сукня може коштувати?» - Роман відповів: «Приблизно до 700 грн., бо робота ця не проста, тут велику роль грає уже технологічний процес». І справді. Тканина має бути тільки з натуральних волокон, а друк на ній фото витримане за таким технологічним процесом, що «картинка» не линяє, та з часом не втрачає свій первинний вигляд. Для наших білоцерківських красунь-модниць - розкішний презент собі, улюбленій!

              Привітати фотохудожника прийшли друзі, близькі йому люди, художники міста та представник влади. Начальник відділу культури та туризму м. Біла Церква Юлія Ковальська поздоровила Романа Наумова з презентацією цієї фотовиставки, побажала успіху та творчого натхнення, вручила міську подяку.

             Свої побажання Роману Наумову адресували його найкращі друзі, які підтримують його та захоплюються, так само, як і він, «Містом, що надихає». 

Білоцерківець-фотохудожник Роман Наумов:
Білоцерківець-фотохудожник Роман Наумов:
Білоцерківець-фотохудожник Роман Наумов:
Білоцерківець-фотохудожник Роман Наумов:
Білоцерківець-фотохудожник Роман Наумов:
Білоцерківець-фотохудожник Роман Наумов:
Білоцерківець-фотохудожник Роман Наумов:
Білоцерківець-фотохудожник Роман Наумов:
Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати