Біла Церква стала містом професій (фото)

В неділю, 24 квітня у Білій Церкві розгорнулося «Місто професій». В рамках національного профорієнтаційного проекту, представники різних професій презентували свою майстерність дітлахам та проводили майстер-класи. 

Маленьким білоцерківцям дали можливість побувати пожежниками, ковалями, декораторами, журналістами і навіть страховими агентами – загалом на заході було представлено близько півсотні професій. За приблизними підрахунками, до «Міста професій» завітали понад 2,5 тисячі дітей та їхніх батьків.

За участь в майстер-класах діти отримували іграшкову зарплату в «євриках», які можна було обміняти на солодощі. Також гості «Міста професій» отримували «паспорти», в які записували, скільки завдань виконав його власник.

Особливу увагу привертали рятувальники та поліцейські, які привезли з собою техніку та прилади. Діти поливали газони з брандспойту, вчилися виявляти фальшиві купюри з мікроскопом та знаходити закопані предмети з металошукачем. 

Нагадаємо, всеукраїнський проект «Місто професій» триває вже третій рік з ініціативи ділового журналу «Community». Цього року у Білій Церкві захід проводився за сприяння міського голови Геннадія Дикого.

Білоцерківський інформаційно-новинний сайт 04563.com.ua, поряд з іншими міськими медіа, виступив інформаційним партнером цього заходу.

Як проходив цей проект та на майбутніх журналістів подивіться ос тут.

04563 074
04563 022
04563 027
04563 030
04563 046
04563 056
04563 035
Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати