У Київській ОДА презентували план розвитку регіону

19 травня у Києві презентували перспективий план розвитку регіону. Про те, що станеться з Київщиною, розповів перший заступник КОДА Лев Парцхаладзе.

Перш за все, чиновники візьмуться за транспортну проблему. Прийнято рішення реанімувати проект будівництва кільцевої дороги навколо Києва. Траса протяжністю 211 кілометрів з'єднається з трасами Київ-Чоп, Київ-Одеса та Київ-Ковель. Окружна дорога матиме 4-6 смуг руху, 7 естакад, 2 мости через Дніпро, міст через Десну, 35 двохрівневих розв'язок, а також 50 шляхопроводів. Чиновники обіцяють, що дорога охоплюватиме передмістя та міста-супутники Києва і дасть поштовх до розвитку інфраструктури регіону.

Також у КОДА планують взятись за розвиток енергетичної системи області. В планах - будівництво нових високовольтних ліній та підстанцій. Це дозволить перенести надлишкову електроенергію із західних регіонів у центральну та східну Україну.

Планують вкладати кошти і у підвищення ефективності енергоспоживання. За підрахунками чиновників, потенціал енергозбереження Київської області сягає 40%.

У сфері екології планується створювати нові полігони та потужності для переробки та утилізації сміття. Крім того, чиновники збираються встановлювати сміттєсортувальні лінії і впрочаджувати роздільне збирання сміття.

Покращувати якість питаної води збираються шляхом будівництва нових колекторів та очисних спорту, а також модернізації свердловин та системи водовідведення.

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати