Поради, які вбивають

З початком літа люди масово починають займатися собою - записуються в спортзали, сідають на дієти, переінакшують свій спосіб життя. Ще б пак - недоліки статури вже не приховати під зимовим пальто, а активний відпочинок потребує більше сил та енергії. Один з найбільш популярних способі оздоровлення - дієти, сотні яких опубліковані в інтернеті.

Однак, медики попереджають: оздоровчий ентузіазм повинен бути обдуманим! Тим більше, не слід беззастережно довіряти порадам з інтернету. Навіть найбільш авторитетні поради треба узгоджувати з лікарями.

Яскравий приклад - так звана "білкова дієта" ("дієта Аткінса" і т.п.), яка передбачає виключення з раціону вуглеводів. На практиці, перевантаження організму білками може спричинити до захворювань нирок, печінки та інших органів. Причому негативні наслідки можуть виявитися далеко не одразу.

Найбільш шкідливими медики вважають "монодієти", коли раціон харчування штучно скорочується до одного продукту - гречки, кефіру, бананів, яблук і т.д. Це справді дає ефект схуднення, але природа цього схуднення нездорова - це виснаження організму, який недоотримує поживних речовин.

З великими ризиками пов'язане і голодування. Серед можливих наслідків - авітаміноз, зниження імунітету, захворювання шлунку та нирок, а також загрострення наявних хронічних захворювань. 

Медики наголошують: самочинне і безконтрольне вживання радикальних заходів може нанести серйозну шкоду здоров'ю. Тому перед тим, як братись за оздоровлення, слід проконсультуватись з лікарем.

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати