Міфи про їжу, придумані рекламістами

Чимало наших уявлень про здорове харчування придумали рекламісти крупних харчових компаній. Про це повідомляє авторитетне британське видання The Guardian.

Наприклад, всі ми знаємо, що найважливіший прийом їжі - це сніданок. Однак, надійного наукового підтвердження цьому не існує. Міф про наздвичайну важливість ситного сніданку з'явився у США у 1920-х завдяки маркетологу Едварду Бернайзу. Перед ним поставили завдання переконати американців купувати побільше бекону. В основі рекламної кампанії лежала ідея про те, що сніданок обов'язково має бути ситним - і бекон підходить для цього якнайкраще.

Міф про велику користь апельсинового фрешу також походить з реклами. У 1908-му каліфорнійська компанія Sunkist отримала надзвичайний врожай апельсинів і вирішила простимулювати попит креативно. Sunkist "вкинула" на ринок чавилку для фрешів і розгорнула рекламну кампанію про цілющі властивості апельсинового соку.

Необіхдність випивати 2,5 літри води на день - також "креатив", за яким стоять виробники бутильованої води. Маркетингова стратегія виявилася ефективною - наприклад, у Великобританії з 1980-го споживання води у пляшках зросло у 100 разів.

Це, звісно, далеко не всі приклади рекламних міфів стосовно харчування. Тому ставитись до популярних порад слід обережно. Інакше ми ризикуємо потрапити на гачок харчових компаній і вірити, що піклуємось про своє здоров'я.

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати