5 українських дизайнерів, які "просувають" вишиванку

Українська вишиванка стає одним з трендів світової моди. Про український національний костюм вже писали такі видання, як американський Vogue та The New York Times. А вчора, 12 липня, вишиванки з'явились на вітринах відомого французького бутіку "Colette".

Однією з найбільш успішних дизайнерів, що звертаються до національної спадщини, є Юлія Магдич. Зокрема, в її вишиванках з'являлись на публіці Тіна Кароль, Джамала та Катерина Осадча.

"Люди можуть думати, що Нью-Йорк - серце моди, але я думаю, це Україна. Запам'ятайте мої слова, Юлія - це наступне велике відкриття у моді" - написала Келлі Озборн (донька відомого рок-музиканта Оззі Озборна) в Інстаграмі.

Ще один відомий дизанерський колектив - March 11, який створили Світлана Головченко та Роберт Міщенко. Саме про них написало видання The New York Times.

Дизайнерка Віта Кін "взірвала" публіку своєю колекцією "Chic Nationale", миттєво здобувши популярність. В її сорочках з'являлася не лише перша леді Марина Порошенко, але і французька актриса Мелані Тьєррі. Актриса вдягла вишиванку під час свого рауту у Каннах.

Роботи дизайнерки Оксани Караванської вже "засвітились" не тільки на українських подіумах, але і в Парижі. 

Ну а вишиванки Роксолани Богуцької користуються особливою популярністю серед українських селебрітіз. Сорочки від Богуцької носили Катерина Ющенко, Марина Порошенко, Джамала, Руслана та інші відомі персони.

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати