5 українських дизайнерів, які "просувають" вишиванку

Українська вишиванка стає одним з трендів світової моди. Про український національний костюм вже писали такі видання, як американський Vogue та The New York Times. А вчора, 12 липня, вишиванки з'явились на вітринах відомого французького бутіку "Colette".

Однією з найбільш успішних дизайнерів, що звертаються до національної спадщини, є Юлія Магдич. Зокрема, в її вишиванках з'являлись на публіці Тіна Кароль, Джамала та Катерина Осадча.

"Люди можуть думати, що Нью-Йорк - серце моди, але я думаю, це Україна. Запам'ятайте мої слова, Юлія - це наступне велике відкриття у моді" - написала Келлі Озборн (донька відомого рок-музиканта Оззі Озборна) в Інстаграмі.

Ще один відомий дизанерський колектив - March 11, який створили Світлана Головченко та Роберт Міщенко. Саме про них написало видання The New York Times.

Дизайнерка Віта Кін "взірвала" публіку своєю колекцією "Chic Nationale", миттєво здобувши популярність. В її сорочках з'являлася не лише перша леді Марина Порошенко, але і французька актриса Мелані Тьєррі. Актриса вдягла вишиванку під час свого рауту у Каннах.

Роботи дизайнерки Оксани Караванської вже "засвітились" не тільки на українських подіумах, але і в Парижі. 

Ну а вишиванки Роксолани Богуцької користуються особливою популярністю серед українських селебрітіз. Сорочки від Богуцької носили Катерина Ющенко, Марина Порошенко, Джамала, Руслана та інші відомі персони.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
186 переглядів у липні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань