Хто такий Дмитро Козачук? Про нового директора "Міськреклами"

19 липня було обрано нового керівника комунального підприємства "Міськреклама". Ним став білоцерківець Дмитро Козачук, якого вибрали з п'яти кандидатів, що претендували на посаду. 

Згідно автобіографії, Дмитро Козачук народився у Білій Церкві 24 травня 1978-го року. Після закінчення школи став працювати на станції швидкої та невідкладної медичної допомоги, а у 1999-му закінчив Білоцерківське медучилище, здобувши професію фельдшера.

Потім Дмитро Козачук працював на керівній посаді у закладі громадського харчування, а також займався самоосвітою. Освоїв професії звукооператора, звукорежисета та ведучого радіопрограм. У 2005-му році працював спеціалістом з підбору та навчання персоналу у ТОВ "Бастіон" (м. Київ).

З 2007-го Дмтиро Козачук почав працювати у рекламній сфері, займався розробкою рекламних компаній, створював графічний, текстовий та інтелектуальний контент. Був головним редактором журналу, журналістом, кризовим менеджером.

З 2010-го повернувся працювати до Білої Церкви, де брав участь у створенні двох друкованих видань. З 2011-го працював у театрі Саксаганського начальником відділу маркетингу і реклами. У 2013-му почав працювати у консалтинговому бюро "Кратія".

12645116_1041245395932902_7639032369027818229_n

Також Дмитро Козачук займався громадською роботою. Зокрема, був капітаном команди КВН, очолював студентські організації, брав участь у створенні першої студради у Білій Церкві. 

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати