ІНФОГРАФІКА: Скільки українців користується смартфонами?

Смартфони стали невід'ємною частиною життя багатьох людей. Сучасний смартфон дає доступ до інтернету та безлічі додаткових інструментів: від планувальників та додатків для онлайн-банкінгу до програм для самоосвіти та творчості. Скільки українців користуються можливостями "розумних" телефонів, порахували у Київському міжнародному інституті соціології.

За даними дослідників, смартфонами користуються 66,3% українців. Причому жінок серед них відчутно більше, ніж чоловіків (35,4 проти 30,9%). Найбільше смартфонами користуються у великих містах з населенням від 100 тисяч осіб (42,1%). У середніх містах (20-99 тис. населення) користуються смартфонами 28,2%. У маленьких містах (до 20 тис. населення) та селах смартфонами користується приблизно однакова частка населення - трохи більше 23%.

Поширеність смартфонів має чітку кореляцію з віком. Найбільше користувачів смартфонів серед молоді віком 18-29 років та осіб віком 30-39 років. Потім популярність "розумних" телефонів суттєво знижується.

Нагадаємо, на днях вийшов мобільний додаток Prisma, який дозволяє перетворювати фотографії на картини. Як вилядає крізь Призму Біла Церква, дивіться у нашому фотозвіті.

Також величезної популярності набрала гра для смартфонів "Pokemon Go", яка завоювала прихильність мільйонів людей у всьому світі. Докладніше про полювання за покемонами читайте на нашому сайті

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати