Білоцерківські дороги вистелять "вишиванками"?

Білоцерківські дороги хочуть вистелити «вишиванками». З оригінальною мистецько-патріотичною інціативою виступила «Молода Просвіта Білоцерківщини». Активісти хочуть замінити білі смуги на переходах орнаментом у етнічному стилі, а також цитатами українських класиків.

Як стверджують у «Молодій Просвіті», їх надихнув досвід Грузії, де переходи давно прикрашають квіточками, візерунками і навіть 3D-зображеннями. Крім того, художнє оформлення пішохідних переходів практикують у багатьох містах світу: у Тель-Авіві, Детройті, Варшаві, Цюриху, Сан-Франциско, Монреалі і т.д.

Перехід у Грузії

В управлінні ЖКГ Білоцерківської міськради ініціативу не заперечують, але узгодити її з поліцією буде складніше. В Україні вже були випадки, коли за художнє оформлення переходів доводилось платити штраф – через те, що орнаменти можуть відволікати водіїв і не відповідають встановленим нормативам.

Перехрестя у Кам'янці-Подільському

Приміром, у Кам’янці-Подільському за «вишите» перехрестя оштрафували комунальників. Цікаво, що у Кам’янці перехрестя не розмальовували,  виклали орнамент з кольорової бруківки. Втім, після сплати штрафу візерунки лишили на своїх місцях.

Білоцерківські активісти хочуть прикрасити орнаментом переходи на вул. Ярослава Мудрого та Героїв Небесної сотні до Дня Незалежності. Дизайн «вишитих» переходів розроблятиме РА «Джаз».

Якщо активістам вдасться порозумітись з правоохоронцями, білоцерківські переходи можуть набути ось такого вигляду:

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати