Біла Церква стане "брендовим" містом

Наприкінці липня мерія запросила креативну спільноту попрацювати над брендбуком Білої Церкви. До брендбуку має входити логотип міста, інфографіка вулиць, дизайн МАФів, літніх майданчиків, ліхтарів і навіть урн - в результаті міський простір має набути єдиного стилю.

Власні бренди вже мають чимало українських міст. Брендування міста сприяє не лише розвитку туризму, але і формуванню локальної ідентичності, адже місто набуває змістовної цілісності.

На днях, 8 серпня, сплив термін подання пропозицій щодо брендбуку. Днями свою комерційну пропозицію владі зробила білоцерківська студія дизайну Михайла Муковоза.

Студія Михайла Муковоза розробляла брендбук для компанії "Astra Group" та "Першої паливної компанії", АН "Благовіст", брендинг компанії "Alebor Group", а також матеріали для багатьох інших компаній та підприємств.

Скільки ще проектів буде подано міському голові, поки що не відомо. Після обрання найкращого брендбуку, авторський колектив отримає конкретне технічне завдання від Управління архітектури та містобудування БМР.

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати