Коли у Білій Церкві запрацює електронний аукціон?

15 серпня у Білій Церкві знов обговорювали впровадження блокчейн-аукціону e-Auction 3.0. Члени робочої групи вирішили докласти максимум зусиль, щоб Біла Церква стала першим містом України, де оренда та продаж земель комунальної власності відбувається через електронний аукціон.

У засіданні взяли участь заступник міського голови Інна Новогребельська, керуючий справами виконкому Максим Свірський, чиновники міськради, а також представники ГО "Фонд інновацій та розвитку України" та розробники e-Auction 3.0.

Зацікавленість у впровадженні блокчейн-аукціону білоцерківські чиновники декларують не вперше. Ще у липні міський голова Геннадій Дикий розпорядився вивчити можливості e-Auction 3.0, а на початку серпня було здійснено пробну закупівлю. Докладніше про тестування блокчейн-аукціону у Білій Церкві читайте у нашому матеріалі.

За підсумками тестування Геннадій Дикий розпорядився вже у вересні почати здавати об'єкти комунальної власності в оренду через e-Auction 3.0. 

Схоже, результати торгів задовільнили чиновників. Як повідомляють у Фонді інновацій та розвитку, міський голова Геннадій Дикий розпорядився  до вересня налагодити передачу об'єктів в оренду через Auction 3.0. Втім, поки що це лише наміри.

Нагадаємо,e-Auction 3.0. дозволяє виключити з процесу торгів людський чинник, ліквідувавши можливості для корупції. Поряд з системою закупівель ProZorro це один з головних способів боротьби з корупцією на рівні здійснення процедур.

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати