У Білій Церкві взірвали "наливайку" (фото)

27 серпня, близько 22:30, у Білій Церкві пролунав потужний вибух. Як виявилось, вибухнув магазин "Сонях", розташований по вулиці Молодіжній (ж\м Леваневського). Серед місцевих мешканців цей заклад мав репутація "наливайки".

За наявною інформацією, магазин було заміновано: незадовго перед вибухом, невідомий чоловік заклав під магазин якийсь предмет і поїхав геть на велосипеді. Про це свідчить запис з камер відеонагляду. Таку версію, з посиланням на працівників магазину, озвучило видання ProBC.

За повідомленням видання, під магазин імовірно була закладена саморобна вибухівка, виготовлена зі 122-міліметрового снаряду часів Другої світової війни. Осколки прошили металевий каркас магазину і навіть пробили дірку у бетонному паркані на протилежній стороні вулиці.

IMG_5353

На щастя, обійшлося без людських жертв. Під час вибуху ледве не дістав поранень випадковий перехожий. Наразі триває слідство.

IMG_5350

Нагадаємо, проблема "наливайок" стоїть у Білій Церкві досить гостро. Місцева влада неодноразово повідомляла про боротьбу з подібними закладами. Поліція проводить рейди, складає протоколи, після чого "наливайки" сплачують штрафи. Деякі з них закривають. Схоже, тепер "наливайка" стала об'єктом уваги зловмисника.

Це вже другий вибух у Білій Церкві, що стався минулого тижня. У четвер, 25 серпня у будівлю Білоцерківської райдержадміністрації вкинули гранату. Фото з місця подій дивіться за посиланням на нашому сайті.

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати