Міськрада збирається ввести «картку білоцерківця»

У Білій Церкві можуть ввести «картку білоцерківця» - концепцію картки обговорили на засіданні робочої групи. Дана картка міститиме персональні дані її власника та взаємодіятиме з додатками, необхідними для надання соціальних послуг, пільг, здійснення соціальних платежів, тощо. За словами керуючого справами виконкому БМР Максима Свірського, функціонал картки передбачатиме її використання у транспортній, медичній, соціальній та освітній сферах.

Зокрема, йдеться про застосування картки для поліпшення обліку білоцерківців, що користуються пільговим проїздом у громадському транспорті. В першу чергу, це потрібно для контролю за бюджетними коштами, що виділяються на компенсацію пільгових перевезень. Впровадження картки білоцерківця буде поєднуватись з реалізацією нової комплексної програми надання пільг, яка має запрацювати у наступному році.

У засіданні робочої групи взяли участь представники компанії MasterCard, Хай-тек офісу, консорціуму АСТЕК,  ТОВ "Підприємство "Пластик Карта", а також АТ «Ощадбанк». Окрім Максима Свірського, місцеву владу представляли заступник міського голови Інна Новогребельська, радник міського голови Сергій Постівий, керівники структурних підрозділів міської ради, директор КП БМР «Тролейбусне управління» Руслан Степанський.

Нагадаємо, введення карткової оплати проїзду у громадському транспорті Білої Церкви міська влада анонсувала ще у липні. Докладніше про це читайте у нашому матеріалі.

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати