У Білій Церкві хочуть обмежити шум і продаж алкоголю

Після заборони нічного продажу алкоголю у Києві, ідею підхопили білоцерківські громадські активісти. Днями на розгляд міського голови Геннадія Дикого та Громадської ради було направлено проект регуляторного акту, присвяченого продажу спиртного та дотриманню режиму тиші у Білій Церкві. Активісти закликають міську владу підтримати цей проект.

Перш за все, активісти пропонують обмежити шумні види діяльності (в тому числі, розважальні заходи) в період з 22:00 до 8:00. Порушення тиші в ці години має тягнути адміністративну відповідальність, а дотримання тиші особами та закладами повинні контролювати поліція та профільна комісія БМР.

Також обмеження стосується ремонтних робіт, що супроводжуються шумом. У святкові та неробочі дні активісти взагалі пропонують заборонити проведення таких робіт. Втім, у разі згоди мешканців прилеглих квартир такі роботи можуть здійснюватись в будь-які дні. Однак, шум не повинен перевищувати допустимих санітарних норм.

Що ж до спиртного, активісти, серед іншого, пропонують заборонити цілодобову роботу закладів, що розташовані у житлових будинках та прибудинкових територіях. Також пропонується заборонити продаж алкоголю на території мікрорайонів та в зонах дитячого відпочинку (парки, сквери, територія шкіл і т.д.)

Торгівлю алкогольними напоями у Білій Церкві пропонують заборонити з 21:00 до 12:00 у робочі дні, а у святкові та неробочі – з 22:00 до 09:00. Виключення складають спеціалізовані заклади (бари, ресторани, тощо).

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати