Який борг Українців за комунальні послуги?

Борг українців за комунальні послуги у 2016 році зросли на 12,5 мільярдів гривень, що становить на початок 2017 року, суму приблизно у 23 мільярди гривень. Судячи з цифр, борг виріс майже вдвічі. На кінець грудня 2016 року борг складає:

-          Опалення та гаряча вода - 9,4 мільярди,

-          Газ - 6,4 мільярди,

-          Холодна вода та водовідведення - 1,5 мільярди,

-          Послуги житло-комунальних господарств, сумарний борг складає 2,8 мільярди,

-          Електроенергія - 3,3 мільярди.

Така статистика свідчить, що борг населення, зростає пропорційно підвищенню тарифів на комунальні послуги. Тому борг за 2017 рік за всіма прогнозами збільшиться майже у двічі. Підвищення тарифів і як контрзахід введення субсидій для населення не рятує ситуацію. Люди не спроможні сплачувати більше. А з підвищення мінімальної заробітної плати кількість людей, що отримували субсидію, також зменшиться. Добре, коли тарифи не зростатимуть. Але в 2017 році, вже анонсоване підвищення тарифів на електрику на тридцять відсотків, а там полізуть в гору і інші тарифи.  

Як свідчить приведена статистика, більше за все борги населення мають за опалення та газ. Тому негайно треба вирішувати проблему саме у цьому секторі. Взяти досвід інших держав та почати втілювати енергоефективні програми якомога швидше. 

 Досвід Німеччини, яка за останні п’ять років є лідером по втіленню програм економії та енергоефективності. Трішки доробити її програму під наші реалії і вперед!

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати