Компанія «Нова пошта» працює за новими тарифами

З 1 квітня компанія «Нова пошта» працює за  новими тарифами. На доставку посилок вагою від 5 до 15 кг  вартість зросте  у середньому на 3–5 гривень. Це стосується і документів з мінімальної вагової категорії до 0,1 кг за видом доставки «Адреса-Адреса».

Вантажі понад 30 кг, у тому числі палетовані, у відділення та за адресою також будуть перевозитися за новими тарифами.Якщо ви бажаєте замовити зворотну доставку документів, то це вам коштуватиме на 3 грн дорожче, ніж раніше, за умови, що доставка здійснюватиметься з одного відділення в інше. Якщо ж доставка  за адресою – тоді  на 5 грн дорожче. Детальніше про зміни дізнавайтесь з оновлених прайс-листів, які опубліковані на сайті «Нова пошта» за посиланнями: для приватних та бізнес-клієнтів.

Тарифи змінилися через зростання витрат на пальне, що має неабияке значення для логістичної компанії.  Порівняно з жовтнем 2016 року,  вартість пального  зросла на 15 відсотків. Також на тлі поетапного підняття цін на комунальні послуги утримання приміщень компанії зросло  на 10% . Проте, незважаючи на  всі нововведення, оновлені тарифи «Нової  пошти» залишаються найвигіднішими на ринку експрес-доставки з  погляду співвідношення ціни та якості сервісу.

На сьогодні до мережі компанії входить більш як  2300 відділень. «Нова пошта» забезпечує адресне обслуговування мешканців понад 28 тисяч населених пунктів України.

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати