У Білій Церкві “прикрили” алкогольний цех

В Білій Церкві та м.Сквира, Київської області виготовляли фальсифіковані лікеро-горілчані вироби з недоброякісної сировини. 

Як стало відомо інформаційному інтернет-порталу м. Біла Церква із сайту ГУ ДФС у Київській області, співробітники податкової поліції разом із працівниками прокуратури Київської області припинили діяльність підпільного виробництва, де незаконно виготовляли лікеро-горілчану продукцію. Під час розслідування кримінального провадження за незаконне виготовлення, збут, зберігання та транспортування, з метою збуту підакцизних товарів, що призвело до отруєння людей чи інших тяжких наслідків правоохоронці виявили, що розлив готової продукції реалізовувалась в ємкості з пластику для подальшого транспортування по території Київської області.

Солом’янський районний суд міста Києва надав дозвіл на проведення шести обшуків в місцях, де виготовляли та зберігали фальсифікат. На підставі цього дозволу, транспорт, в  якому здійснювалось транспортування фальсифікату також підлягав обшуку.

В результаті обшуку, поліцейські вилучили готову фальсифіковану алкогольну продукцію, пластикові ємності, обладнання для виробництва алкогольної продукції (бочки, шланги, спиртометр,  лійки),  прозору рідину з характерним запахом спирту, що в сумі вийшло більш ніж 169 тис. гривень.

Досудове розслідування наразі триває.

Раніше в Білій Церкві поліція викрила склад в Білій Церкві, де зберігалося 22 тисячі літрів фальсифікованої лікеро-горілчаної продукції.

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати