Причина епідемії хронічної втоми розкрита

Синдром хронічної втоми є виснажливим і складним захворюванням, що характеризується глибокою втомою, яка не поліпшується навіть після тривалого сну і  можуть відбуватися погіршення фізичної або розумової діяльністі. Симптоми впливають на кілька систем організму, і можуть включати в себе слабкість, біль в м'язах, порушення пам'яті і  розумову концентрацію та безсоння, що призводить до зниження рівня в повсякденній діяльності.

Синдром хронічної втоми, який набув поширення в США і європейських країнах, може викликатися порушеннями в мікрофлорі кишечника.

Таку інформацію повідомили американські вчені в журналі Microbiome.

Точна причина виникнення синдрому хронічної втоми, або міалгічного енцефаломієліту невідома на сьогоднішній день.

Відзначається, що бактерії, які живуть в шлунково-кишковому тракті (ШКТ), опосередковують зв'язки між системою травлення і центральною нервовою системою. Дослідники вирішили перевірити, чи може міалгічний енцефаломієліт виникати у результаті дисбактеріозу. Вони провели науковий дослід, в якому взяли участь 100 чоловікв: 50 людей, що страждають хронічною втомою, і 50 здорових добровольців. Щоб проаналізувати їх на наявність різних кишкових бактерій, у них взяли зразки калу.

Для розшифровки, з проб виділялася ДНК мікроорганізмів.

У людей із хронічною втомою був виявлений дисбактеріоз. Виявилося, що склад бактерій відрізнявся у людей з хронічною втомою і без неї. Як показав дослід, у першої групи чисельність Lachnospiraceae і Porphyromonadaceae була нижче, ніж у другій. Вчені виявили зміни в складі речовин, що виробляються мікроорганізмами. Таким чином, зменшилася кількість ненасичених жирних кислот і збільшувалася концентрація вітаміну B.

На думку вчених, саме дисбактеріоз є причиною розвитку синдрому, адже він був виявлений у людей з хронічною втомою. Дослідники мають намір зробити ще декілька дослідів, щоб розробити методи лікування цього стану.

Пропонуємо передивитись інші новини сайту міста Біла Церква.

Автор
Викладення
Актуальність
107 переглядів у липні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор