Великий торговий центр в США заманює клієнтів вишиванками

Один з найстаріших торгових центрів США приваблює клієнтів вишиванкою . Сукню виставили у вітрині після проведеногоконкурсу.

Універмаг розглянув заявки більше сотні країн - і відібрав костюми дев'яти з них. У перелік потрапили і Україна, і Молдова. Більшість країн, костюми яких потрапили на виставку, не можуть похвалитися сильною економікою. Тому це непоганий шанс для дізнайнерів зарекомендувати себе перед однією з найстаріших і найпрестижніших торгових мереж Америки.

Українці подали на конкурс варіанти трьох суконь, дизайн яких схожий на популярний "богемний стиль" - з натуральної тканини з елементами вишивки.

"Ці орнаменти ми беремо з музейних фондів, або в приватних майстернях. І всі орнаменти є автентичними", - говорить дизайнер Ірина Лимаренко.

Український наряд, як і інші експонати, виставлені не для продажу. Виставка триватиме місяць , а в цей час будуть проводитись переговори з адміністрацією, щодо продажу одягу в магазинах торговельної мережі . Якою буде остаточна ціна, невідомо, адже в Україні така вишиванка коштує 800 доларів.

"Вся вишивка виконується вручну. Також , якщо подивитися на якість вишивки, вона досить висока. І оскільки це не сукня на кожен день - це адекватна ціна ", - вважає віце - президент громадської організації" Нова українська хвиля" Ірина Мазур. Такий одяг зможуть дозволити собі лише заможні американці. Але саме вони і є клієнтами мережі, щорічний оборот якої досягає 25 мдрд доларів.

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати