Ці психологічні трюки діють майже безвідмовно. Ми знову і знову залишаємо в закладах громадського харчування набагато більше грошей, ніж могли б.

Пропонуємо вашій увазі список найпоширеніших прийомів, якими користуються ресторани, щоб отримати від нас набагато більше, ніж ми спочатку планували витратити.

1. У колонці «ціна» пишуть тільки цифри

Якщо ви не хочете нагадувати відвідувачам, що задоволення коштують грошей, то потрібно уникати навіть самого слова «гривня», або іншої валюти. Науково доведено: це працює! У Корнелському університеті ставили експеримент: одним відвідувачам ресторану давали меню зі значками долара поруч з цінами, а іншим - без них. І другі завжди витрачали значно більше.

2. Круглі ціни трохи зменшують

 

Наприклад, 200 гривень замінюють на 199. По суті, різниця невелика, але наш мозок влаштований так, що першу побачену цифру запам'ятовує найкраще. Якщо вона нижче, то і ціна сприймається як більш приваблива. Втім, цей прийом уже настільки побитий, що багато закладів від нього відмовляються. Найчастіше ціни закінчуються не на 99, а на 90 або 85. Дешевим трюком це вже не виглядає, але принцип дії все той же.

3. Використовують описову мову

Якщо додавати до назв страв по кілька слів, що збуджують апетит, то можна збільшити продажі на 27%! Про це йдеться у дослідженні Іллінойського університету в Урбана-Шампейн. Стандартні пункти меню, такі як «смажене курча», «шоколадний пудинг» або «печиво», дослідники супроводили епітетами «ніжний», «соковите» і їм подібними. І вуаля - відвідувачі ресторану не тільки охочіше купували ті ж самі страви, а й залишали більш втішні відгуки про заклад.

4. Викликають асоціації з сім'єю

Як ресторани змушують нас витрачати більше

 

Якщо від назви страви віє ностальгією, спогадами про рідних і безхмарне дитинство - це теж дуже добре з точки зору продажів. Ну як не спробувати «тепле домашнє бабусине печиво» або «знаменитий картопляний салат тітоньки Марго»?

5. Додають національний колорит

Етнічні слова в назвах страв роблять меню більш оригінальним і підштовхують відвідувачів спробувати нове. А ще спонукають нас почати діалог з офіціантом, щоб уточнити, що означає той чи інший гастрономічний термін. Один з лондонських рестораторів розповів, що спеціально включає в меню невелику кількість італійських страв, назви яких легко вимовляються, але мало кому відомі.

6. Візуально виділяють те, що хочуть продати

Якщо якісь пункти меню підкреслені, позначені кольором або поміщені в рамку, вони відразу привертають до себе увагу. Зазвичай цим прийомом користуються дешеві заклади, а дорогі вважають його вульгарним. Але є і більш витончені способи отримати той же ефект. Наприклад, якщо написати якийсь пункт в два рядки замість стандартної однієї, він теж буде контрастувати з рештою меню.

7. Змушують вибирати між «дорого» і «дуже дорого»

Як висловився автор кількох бізнес-бестселерів Вільям Паундстоун, «головна функція страви за $ 115, єдиною з тризначною цифрою в списку, - щоб всі інші ціни на її тлі вже не виглядали занадто високими».

8. Завищують вартість маленьких порцій

 

Якщо блюдо пропонується в двох варіантах, поменше і побільше, то іноді важко відразу зрозуміти, чи сильно порції відрізняються одна від одної. Багато відвідувачів орієнтуються на ціну: раз вона вдвічі нижча, отже, вага повинна бути настільки ж менше. Насправді це часто не так. На маленьких порціях ресторани краще заробляють, ніж на великих.

9. Враховують психологію читання

За кордоном проводився цілий ряд досліджень, присвячений тому, як відвідувачі громадського харчування вивчають меню: з якої частини сторінки починають, куди переводять погляд, де закінчують читання. І як це потім впливає на їх замовлення. Місця на розвороті які «найбільше продаються» - це верхній кут правої сторінки і її середина. Туди багато рестораторів поміщають страви, які дають їм найбільший дохід.

10. Обмежують вибір

Багатьом людям важко визначитися із замовленням, якщо очі розбігаються. У Борнмутський університеті з'ясували, яке число страв в меню є оптимальним з точки зору споживачів. Для закладів швидкого харчування - по шість у кожній категорії, для ресторанів високої кухні - по сім-десять. А такі формати обслуговування, як «з'їж, скільки зможеш, за $ 20», і зовсім знімають тягар відповідальності за вибір.

11. Створюють потрібну атмосферу

 

Дослідження Університету Лестера показало, що люди витрачають за обідом більше, якщо в залі грає класична музика. Звуки Вівальді, Генделя і Штрауса допомагали їм відчути себе більш заможними і не скромничати у витратах. А коли в залі взагалі не звучала музика, відвідувачі ресторану витрачали найменше.

 

Читайте також: Як позбутися від нітратів в овочах

04563.com.ua

Як ресторани змушують нас витрачати більше

Ці психологічні трюки діють майже безвідмовно. Ми знову і знову залишаємо в закладах громадського харчування набагато більше грошей, ніж могли б.

Пропонуємо вашій увазі список найпоширеніших прийомів, якими користуються ресторани, щоб отримати від нас набагато більше, ніж ми спочатку планували витратити.

1. У колонці «ціна» пишуть тільки цифри

Якщо ви не хочете нагадувати відвідувачам, що задоволення коштують грошей, то потрібно уникати навіть самого слова «гривня», або іншої валюти. Науково доведено: це працює! У Корнелському університеті ставили експеримент: одним відвідувачам ресторану давали меню зі значками долара поруч з цінами, а іншим - без них. І другі завжди витрачали значно більше.

2. Круглі ціни трохи зменшують

Наприклад, 200 гривень замінюють на 199. По суті, різниця невелика, але наш мозок влаштований так, що першу побачену цифру запам'ятовує найкраще. Якщо вона нижче, то і ціна сприймається як більш приваблива. Втім, цей прийом уже настільки побитий, що багато закладів від нього відмовляються. Найчастіше ціни закінчуються не на 99, а на 90 або 85. Дешевим трюком це вже не виглядає, але принцип дії все той же.

3. Використовують описову мову

Якщо додавати до назв страв по кілька слів, що збуджують апетит, то можна збільшити продажі на 27%! Про це йдеться у дослідженні Іллінойського університету в Урбана-Шампейн. Стандартні пункти меню, такі як «смажене курча», «шоколадний пудинг» або «печиво», дослідники супроводили епітетами «ніжний», «соковите» і їм подібними. І вуаля - відвідувачі ресторану не тільки охочіше купували ті ж самі страви, а й залишали більш втішні відгуки про заклад.

4. Викликають асоціації з сім'єю

Як ресторани змушують нас витрачати більше

Якщо від назви страви віє ностальгією, спогадами про рідних і безхмарне дитинство - це теж дуже добре з точки зору продажів. Ну як не спробувати «тепле домашнє бабусине печиво» або «знаменитий картопляний салат тітоньки Марго»?

5. Додають національний колорит

Етнічні слова в назвах страв роблять меню більш оригінальним і підштовхують відвідувачів спробувати нове. А ще спонукають нас почати діалог з офіціантом, щоб уточнити, що означає той чи інший гастрономічний термін. Один з лондонських рестораторів розповів, що спеціально включає в меню невелику кількість італійських страв, назви яких легко вимовляються, але мало кому відомі.

6. Візуально виділяють те, що хочуть продати

Якщо якісь пункти меню підкреслені, позначені кольором або поміщені в рамку, вони відразу привертають до себе увагу. Зазвичай цим прийомом користуються дешеві заклади, а дорогі вважають його вульгарним. Але є і більш витончені способи отримати той же ефект. Наприклад, якщо написати якийсь пункт в два рядки замість стандартної однієї, він теж буде контрастувати з рештою меню.

7. Змушують вибирати між «дорого» і «дуже дорого»

Як висловився автор кількох бізнес-бестселерів Вільям Паундстоун, «головна функція страви за $ 115, єдиною з тризначною цифрою в списку, - щоб всі інші ціни на її тлі вже не виглядали занадто високими».

8. Завищують вартість маленьких порцій

Якщо блюдо пропонується в двох варіантах, поменше і побільше, то іноді важко відразу зрозуміти, чи сильно порції відрізняються одна від одної. Багато відвідувачів орієнтуються на ціну: раз вона вдвічі нижча, отже, вага повинна бути настільки ж менше. Насправді це часто не так. На маленьких порціях ресторани краще заробляють, ніж на великих.

9. Враховують психологію читання

За кордоном проводився цілий ряд досліджень, присвячений тому, як відвідувачі громадського харчування вивчають меню: з якої частини сторінки починають, куди переводять погляд, де закінчують читання. І як це потім впливає на їх замовлення. Місця на розвороті які «найбільше продаються» - це верхній кут правої сторінки і її середина. Туди багато рестораторів поміщають страви, які дають їм найбільший дохід.

10. Обмежують вибір

Багатьом людям важко визначитися із замовленням, якщо очі розбігаються. У Борнмутський університеті з'ясували, яке число страв в меню є оптимальним з точки зору споживачів. Для закладів швидкого харчування - по шість у кожній категорії, для ресторанів високої кухні - по сім-десять. А такі формати обслуговування, як «з'їж, скільки зможеш, за $ 20», і зовсім знімають тягар відповідальності за вибір.

11. Створюють потрібну атмосферу

Дослідження Університету Лестера показало, що люди витрачають за обідом більше, якщо в залі грає класична музика. Звуки Вівальді, Генделя і Штрауса допомагали їм відчути себе більш заможними і не скромничати у витратах. А коли в залі взагалі не звучала музика, відвідувачі ресторану витрачали найменше.

Читайте також: Як позбутися від нітратів в овочах

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати