Сайт міста Білої Церкви вирішив з'ясувати, чому так важко переключитися з відпочинку на працю, і як ефективно включитися в роботу після свят.

Чим веселіше і краще відпочинок або свята, тим складніше після них включитися в роботу. Але редакцію нашого сайту цим не налякати: ми знаємо, як боротися з цією страшною недугою.

Постсвятковий синдром

Небажання працювати після свят або вихідних - явище дуже поширене і має наукове пояснення. Психологи називають це післясвятковим синдромом.

Після тривалого відпочинку організм переживає великий стрес, так як йому потрібно перебудовуватися на новий режим: рано прокидатися, змінювати режим харчування, включатися в робочий ритм. І для того, щоб перебудуватися, знадобляться час і енергія.

Як включитися в роботу після свят і вихідних

Щоб не допустити переростання післясвяткового синдрому в затяжну депресію і не потрапити в немилість до начальства з чорною міткою "ледар", не варто чекати біля моря погоди, а робити всі необхідні заходи для якнайшвидшої мобілізації.

Швидка робоча допомога

Що ж потрібно робити?

1. Щоб легше увійти в робочий ритм, потрібно підготуватися: напередодні краще лягти раніше спати, щоб організм добре відпочив на початку трудового тижня.

2. Також варто привести своє тіло в тонус: фізичні навантаження оптимізують. Тому зарядка, ранковий біг або просто прогулянка до місця роботи будуть дуже доречними.

3. Психологи рекомендують організувати на роботі приємну атмосферу (послухати улюблену музику, підбадьоритися чашкою кави з чорним шоколадом) і включатися в роботу поступово: почати робочий день зі складання чіткого плану. І не треба намагатися осягнути неосяжне, але і тягнути гуму теж не варто.

Почни з нескладної, але досить термінової роботи. Адже організувати себе все-таки легше, коли є конкретні терміни. І головне, пам'ятай, що маленька справа краща за велике безділля! На думку фахівців, для повноцінного включення в роботу людині знадобиться три-п'ять днів.

Коли робота - вовк

Але буває і так, що часу на розкачку в силу специфіки роботи або посади (не скаже ж лікар, наприклад: почекайте, не хворійте, я після вихідних або свят) просто немає.

У таких випадках слід детально розпланувати свій час. Тайм-менеджмент допомагає ефективно себе організувати і швидко сфокусуватися на ділі.

Також велике значення має настрій: роботу після свят або вихідних потрібно сприймати не як щось обтяжливе, а як справу, що приносить, якщо не задоволення, то, у крайньому випадку, гроші.

Постав перед собою завдання - чого ти хочеш від своєї роботи - і починай її реалізовувати з першого дня. Чітко позначена мрія чи конкретна мета змусять "прокинутися" робочий ентузіазм навіть після дуже бурхливого святкового марафону.

 

Читайте інші новини на нашому сайті. 

04563.com.ua

Як включитися в роботу після свят і вихідних

Сайт міста Білої Церкви вирішив з'ясувати, чому так важко переключитися з відпочинку на працю, і як ефективно включитися в роботу після свят.

Чим веселіше і краще відпочинок або свята, тим складніше після них включитися в роботу. Але редакцію нашого сайту цим не налякати: ми знаємо, як боротися з цією страшною недугою.

Постсвятковий синдром

Небажання працювати після свят або вихідних - явище дуже поширене і має наукове пояснення. Психологи називають це післясвятковим синдромом.

Після тривалого відпочинку організм переживає великий стрес, так як йому потрібно перебудовуватися на новий режим: рано прокидатися, змінювати режим харчування, включатися в робочий ритм. І для того, щоб перебудуватися, знадобляться час і енергія.

Як включитися в роботу після свят і вихідних

Щоб не допустити переростання післясвяткового синдрому в затяжну депресію і не потрапити в немилість до начальства з чорною міткою "ледар", не варто чекати біля моря погоди, а робити всі необхідні заходи для якнайшвидшої мобілізації.

Швидка робоча допомога

Що ж потрібно робити?

1. Щоб легше увійти в робочий ритм, потрібно підготуватися: напередодні краще лягти раніше спати, щоб організм добре відпочив на початку трудового тижня.

2. Також варто привести своє тіло в тонус: фізичні навантаження оптимізують. Тому зарядка, ранковий біг або просто прогулянка до місця роботи будуть дуже доречними.

3. Психологи рекомендують організувати на роботі приємну атмосферу (послухати улюблену музику, підбадьоритися чашкою кави з чорним шоколадом) і включатися в роботу поступово: почати робочий день зі складання чіткого плану. І не треба намагатися осягнути неосяжне, але і тягнути гуму теж не варто.

Почни з нескладної, але досить термінової роботи. Адже організувати себе все-таки легше, коли є конкретні терміни. І головне, пам'ятай, що маленька справа краща за велике безділля! На думку фахівців, для повноцінного включення в роботу людині знадобиться три-п'ять днів.

Коли робота - вовк

Але буває і так, що часу на розкачку в силу специфіки роботи або посади (не скаже ж лікар, наприклад: почекайте, не хворійте, я після вихідних або свят) просто немає.

У таких випадках слід детально розпланувати свій час. Тайм-менеджмент допомагає ефективно себе організувати і швидко сфокусуватися на ділі.

Також велике значення має настрій: роботу після свят або вихідних потрібно сприймати не як щось обтяжливе, а як справу, що приносить, якщо не задоволення, то, у крайньому випадку, гроші.

Постав перед собою завдання - чого ти хочеш від своєї роботи - і починай її реалізовувати з першого дня. Чітко позначена мрія чи конкретна мета змусять "прокинутися" робочий ентузіазм навіть після дуже бурхливого святкового марафону.

Читайте інші новини на нашому сайті. 

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати