У вартість залізничного квитка «заховані» послуги, про які ви не здогадувалися

Кожен пасажир поїзда застрахований від нещасних випадків.

Залізниця вважається найбезпечнішим видом транспорту. Купуючи квиток на потяг, пасажири платять не тільки за місце у вагоні, а й за безпеку. Страховка в середньому становить лише 70 копійок. Але, це з кожного пасажира, а якщо взяти повну кількість місць потягу, виходить немаленька сума. Лише за останні півроку 25 мільйонів пасажирів заплатили страховикам 17,5 мільйонів гривень.

Проте є досить цікава деталь, 50% цієї суми забирає собі «Укрзалізниця» - на розвиток. Страхові ж виплати передбачають лише 0,5% від загального залишку в 300 тис. грн. Про цю страховку знають не всі українці, або просто її не вимагають. А вона закладена в кожний залізничний квиток.

За даними «Укрзалізниці» в минулому році, лише 60 українців отримали гроші від страховиків. Виплати досить мізерні порівняно з внесками та становлять менше 1%. Таке мізерне відшкодування схоже на нечесне збагачення. До того ж люди просто не знають куди і коли можна звертатися. Страхові компанії компенсують лише фізичні травми, які були отримані під час поїздки. Але за умови, що ви звернетесь до страхової компанії, яка зазначена на квитку. Тому, виходячи з потягу необхідно забирати у провідника квиток - це ваше алібі для страхової. Окрім цього, необхідно оформити акт про нещасний випадок у начальника поїзда. А гроші будуть виплачені тільки за наявності лікарняного.

Згідно з постановою, яка була прописана ще у 1996р., кожен пасажир застрахований на 102 тис. грн. Фактично у стільки оцінено людське життя. Якщо ж пасажир залишився живим, за один день лікарняного він отримає 204 грн.

Більшість пасажирів не знають, що у вартість квитка закладені й інші послуги. Так, пасажири можуть не розкладати та не складати постіль, тому що це повинен робити провідник. І ця послуга закладена у вартості квитка та передбачена правилами перевізника.

Кондиціонування повітря у купе під час подорожі є обов’язковою послугою, за яку платять пасажири. Якщо температура перевищує 26 градусів у вагоні, потрібно писати скаргу начальнику потяга та вимагати, щоб перевели у вагон із кондиціонером. Цілком безкоштовно. Але таке можливо, тільки якщо у прохолодних вагонах є вільні місця.

Також пасажир може призупинити поїздку. Наприклад, зійти на будь-якій станції, а через декілька днів – поїхати далі тим же маршрутом. Для цього необхідно щоб черговий по вокзалу поставив на квитку спеціальну печатку та відмітку. Але продовжити свою поїздку можна не пізніше, ніж через 10 днів. Перед цим необхідно обміняти свій старий квиток у касі на новий, без доплати. При умові, що будуть вільні місця у поїзді.

Читайте також: Як платити за комуналку дешевше і швидше: всі плюси і мінуси різних систем

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати