Як пройшов IV Білоцерківський велоквест

Ці вихідні у Білій Церкві пройшли дуже активно. Окрім триатлону, який проходив у місті 16 липня, любителі велосипедного спорту мали змогу взяти участь ще й у пригодницькому велоквесті, організатором якого було товариство "Червоний Хрест".

Редактор сайту Білої Церкви також взяла участь у велоквесті у складі команди "Parsec". Найважчим було завдання - знайти код у арт-кафе "Квартира 36", - напевне відвідувачі закладу дуже здивувалися, коли туди приїхало дуже багато велоспедистів та почали щось шукати...

Учасники мали можливість не тільки розважитись, показати свій розум, кмітливість та швидкість, але й зробити добру справу, адже усі зібрані благодійні кошти (1115 грн) підуть на допомогу 12-річній Марії Давидюк, яка потребує операції із заміни суглобів.

У ІV Велоквесті від Червоного Хреста взяли участь 11 команд.

Переможці велоквесту:

3 місце - Команда "Червоний Хрест"

  • Андрій Пірієв
  • Руслан Кириленко

2 місце - команда "ДрімТім"

  • Владислав Савустьяненко
  • Ярослав Чутковський
  • Олександр Диба

1 місце -команда "Догори Дригом" (команда вже втретє приймає участь у велоквесті від Червоного Хреста)

  • Павло Горобинський
  • Андрій Сінкевич
  • Антон Рєзніков
  • Вадим Кошель

Усі команди впорались із завданнями навіть раніше ніж за 3 години, - саме стільки часу надавалося командам на вирішення завдань.

Дивіться також, як пройшов lll  Білоцерківський велоквест.

Фото репортаж з ІV Велоквесту Червоного Хреста:






12 дуже добре
Автор
12
( 1 оцінка )
Викладення
12
( 1 оцінка )
Актуальність
12
( 1 оцінка )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати