У США запустили незвичайний автобус зі спальними місцями

Міжміський автобус зі спальними місцями курсуватиме між Лос-Анджелесом і Сан-Франциско.

Американсбка компанія "Cabin" запустила в Каліфорнії (США) спальний автобус, в якому пасажири можуть комфортно відпочити і поспати під час шляху з Лос-Анджелеса в Сан-Франциско, повідомляє Los Angeles Times.

У США запустили незвичайний автобус зі спальними місцями

Генеральний директор і співзасновник Cabin Том Курріер, називає такий "автобус готелем, який переміщається з одного місця в інше". Також він вважає, що туристам повинна сподобатися ідея подорожувати під час сну.

У США запустили незвичайний автобус зі спальними місцями

В автобусі розташовані 24 кабіни з ліжками, є ванна кімната і бар. Автобуси оснащені електричними розетками та безкоштовним Wi-Fi. На борту є провідник, якщо раптом ти захочеш чашечку чаю ввечері або еспрессо вранці.

У США запустили незвичайний автобус зі спальними місцями

Спальні автобуси відправляються з Лос-Анджелеса або Сан-Франциско о 23:00, час прибуття в кінцевий пункт - 07:00.

У США запустили незвичайний автобус зі спальними місцями

Вартість квитків становить 115 доларів (2990 гривень). В кожній кабіні дозволений проїзд тільки одній людині. Дітям до 10 років дозволяється проїзд в кабіні, але їх повинні супроводжувати дорослі.

Перший рейс був виконаний 14 липня. Зараз автобуси їздять тільки по вихідним, в серпні вони курсуватимуть через день. З вересня рейси стануть щоденними.

Читайте інші новини на нашому сайті.

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати