В Білій Церкві розпочала роботу нова спеціалізована каса з обслуговування пасажирів

В Білій Церкві в рамках впровадження електронного квитка розпочала роботу нова спеціалізована каса з обслуговування пасажирів.

Про це повідомляє прес-служба Білоцерківської міської ради.

Відтепер, пасажири зможуть придбати, обміняти або поповнити електронні квитки на проїзд у тролейбусах. В асортименті абсолютно всі види квитків: на кількість поїздок, на термін дії, студентські, учнівські, а також разові проїзні квитки.

Каса знаходиться на зупинці «Вокзальна» - перехрестя Олександрійського бульвару та вулиці Запорізької, працює щодня з 9 до 18.00.

В Білій Церкві розпочала роботу нова спеціалізована каса з обслуговування пасажирів

Придбати квиток також можна у звичних точках реалізації, які позначені спеціальними табличками. Однак, можливість повного обслуговування електронного квитка з продажем учнівських і студентських квитків та поповненням і обміном електронних проїзних документів включно, є тільки в спеціалізованій касі.

Незабаром для всіх білоцерківців стане доступною нова послуга поповнення проїзного через електронний сервіс в мережі Інтернет, який буде розміщено на офіційному сайті міської ради.

Крім цього, міська влада вже співпрацює з інвестором - консорціумом «Астек», над можливістю поповнення електронного квитка через термінали самообслуговування.

Всі ці заходи спрямовані на розширення мережі реалізації квитків та створення максимально доступних і зручних умов користування міським електротранспортом.

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати