• Головна
  • У Білій Церкві презентували новий бренд міста
Фото, Відео
14:17, 16 березня 2018 р.

У Білій Церкві презентували новий бренд міста

Фото, Відео

14 березня в Білій Церкві відбулася фінальна презентація бренду міста, під час якої були озвучені результати розробки логотипу міста «Мапа твого серця».

Як повідомляє прес-служба Білоцерківської міської ради, авторами бренду є представники київської брендингової агенції «Galagan» - Марія Омельчук та Наталія Закашанська. Саме вони стали переможцями серед 17 учасників конкурсу, на який було подано понад 30 робіт.

Як відзначив міський голова Геннадій Дикий, робота із розробки логотипу є дуже актуальною, тому що сьогодні архітектори Білої Церкви працюють над розробкою стандартів для міста. Саме ці стандарти будуть визначати вимоги до елементів міської інфраструктури – світлофорів, огорож, доріжок тощо. Тому, цю роботи необхідно поєднати із втіленням проекту «Мапа твого серця».

«У весняний період триває інтенсивна робота над проектами з удосконалення елементів інфраструктури міста, і розроблені логотип та бренд міста нам потрібні були, як-то кажуть, ще на вчора. Тому потрібно одразу зробити все правильно та якісно. Вдячний вам за роботу. Ми зацікавлені у практичних речах, які можна втілити в життя і які б жителі міста могли бачити та звикати до них», - відзначив Геннадій Дикий.

Як повідомив керуючий справами виконавчого комітету міської ради Сергій Постівий, юристам наразі необхідно захистити новий бренд міста, аби ніхто, окрім територіальної громади Білої Церкви, не мав права використовувати його в недобропорядних цілях.

Крім цього, на сесію міської ради планують винести положення про реєстрацію логотипа, який можна буде використовувати на рівні із офіційною символікою, такою як герб і прапор.

У Білій Церкві презентували новий бренд міста, фото-6

За словами розробників бренду, логотип міста повинен допомогти зробити місто більш привабливим для інвесторів і туристів, а також об’єднати спеціальною символікою.

«Практично всі міста України мають свої логотипи. У когось вони більш вдалі, у когось – менше. Перш за все, ми маємо дивитися на місто очима гостей, туристів, молоді, яким місто має запам’ятатися чимось незвичайним, приємним, викликати тільки позитивні емоції», - відзначила Марія Омельчук.

Окрім основного дизайнерського елементу, команда Galagan пропрацювали концепцію оформлення навігації. Для зручності туристів, кожній центральній вулиці міста буде привласнено колір – один з тих, що використовувся для створення айдентики. Також, барвистим з яскравою плямою «силуета» Білої Церкви поступово має стати і міський транспорт.

А прямолінійні іконки для кожної історичної пам’ятки, зображення яких вже з’являються на табличках навігації у місті і мають з’явитися на номерних знаках будинків, допоможуть легко та швидко орієнтуватися в навігаційних показчиках.

Безумовно новий бренд Білої Церкви не вирішить глобальних проблем міста, але стане першою цеглинкою в абсолютно новому позиціонуванні, яке створюється наразі.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#БілаЦерква #бренд #логотип #айдентика
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...