Наші діти проводять з гаджетами все більше і більше часу. Потік інформації настільки великий, що ми самі іноді губимся в його сприйнятті та усвідомленні, а що вже казати про дітей та підлітків!
І вже, якщо ми привчаємо наших дітей до сучасних реалій, то чому б не спробувати їм дати правильні інструменти та навички медіаграмотності та перебування в інтернеті.

А ще, і це прекрасно, наші діти розкуті, вони не бояться висловити свою думку і часто мають і ведуть власні блоги. То можливо варто дати їм корисні і цікаві лайфхаки, яка допоможе їм виглядати не смішно, а коректно, відчувати в собі впевненість і бути "просунутим" користувачем інтернету?

Пропоную Вам долучити своїх дітей до 2-годинного семінару по медіаграмотності.
Заняття відбудеться 17 лютого 2019 року.

Медіаграмотність: як не стати рекламожером?
Під час двогодинного інтерактивного заняття учасники дізнаються про те, яких неймовірних зусиль докладають маркетологи, щоби змусити їх хотіти певні іграшки, або щоби змусити щось купувати тих, у кого є діти. Випробуємо на собі ефективність різних типів реклами та повчимося протистояти маніпуляціям.

1 група : Час 12:00 - 14:00.
2 група : Час 15:00 - 17:00
Кількість учасників в групі: 15 осіб.


Про тренера: медіатренерка з багаторічним досвідом роботи в новинах (5 канал, Ukraine Today), авторка програми "Новинометр" (2013, 5 канал), журналіст, редактор Marina Kaftan.

Для бронювання місця учасника - пишіть в особисті повідомлення Iryna Kuzmenko або телефонуйте - 0967060930.