Мобільний додаток ChatGPT приносить величезний дохід.
Згідно з новим аналізом, проведеним постачальником аналітики додатків Appfigures , з моменту запуску в травні 2023 року , витрати споживачів на додаток ChatGPT для пристроїв iOS та Android досягли 2 мільярдів доларів США у світі . Аналіз показує, що ця цифра приблизно в 30 разів перевищує сукупні витрати конкурентів ChatGPT на мобільних пристроях, включаючи Claude, Copilot та Grok.
Згідно з даними, цього року мобільний додаток ChatGPT заробив 1,35 мільярда доларів, що на 673% більше, ніж у попередньому році, порівняно зі 174 мільйонами доларів, заробленими за той самий період (січень-липень) 2024 року. В середньому додаток генерує близько 193 мільйонів доларів на місяць, порівняно з 25 мільйонами доларів минулого року.
Це значно вище — або приблизно в 53 рази вище — ніж у наступного найближчого конкурента ChatGPT, Grok, який заробив приблизно 25,6 мільйона доларів з початку року. Середньомісячні споживчі витрати Grok оцінюються в 3,6 мільйона доларів, або 1,9% від ChatGPT.
Ці дані свідчать про те, що іншим споживчим чат-ботам ще є куди зійти, щоб наздогнати домінування ChatGPT на мобільних пристроях, навіть якщо цифри не дають повної картини загального доходу компаній, що займаються штучним інтелектом. Споживачі, команди та підприємства також можуть підписатися на плани ШІ в Інтернеті, а компанії отримують дохід і іншими способами, наприклад, через свої API .
Швидше, ці нові дані пропонують уявлення про те, наскільки додатки популярні серед споживачів, які знаходять та платять за цих помічників зі штучним інтелектом через магазини мобільних додатків.
Варто також зазначити, що коли Grok від xAI був запущений у листопаді 2023 року (після ChatGPT), Grok спочатку не мав окремих додатків для iOS або Android. Натомість користувачі взаємодіяли з чат-ботом на базі штучного інтелекту через платформу X. Grok став доступним на мобільних пристроях через власний додаток для iOS лише на початку січня 2025 року та з'явився в Google Play з 4 березня.