Новий "поворот" Українського незалежного театру: презентація прем'єрної вистави "Небезпечний поворот" за однією з найзнаменитіших п'єс ХХ століття (англійський драматург Д. Б. Прістлі); проект здійснено продюсерським центром "Доміно-Арт" та провідними акторами столичних театрів.
Олексій Богданович (голова київського відділення Спілки театральних діячів, народний артист України), Олексій Вертинський (провідний актор Київського молодого театру, народний артист України), Людмила Смородина (актриса театру імені Івана Франка, народна артистка України), Анжеліка Савченко (заслужена артистка України), молоді актори Катерина Кістень, Наталія Васько, Артем Ємцов, а також режисер і продюсер Ірина Зільберман.
Всі вони-автори прем'єрної вистави "Небезпечний поворот ".
Український театр, як і раніше в пошуках нових напрямків та сценічних "форм". Альтернативою репертуарному театру деякий час вважалася антреприза. Однак виключно комерційна складова багатьох антрепризних постановок часто виводить ці вистави у розряд виключно «бульварного театру».
Новий незалежний проект - «Небезпечний поворот» - об'єднав зусилля найвідоміших українських акторів та режисера і продюсера Ірини Зільберман (центр «Доміно-Арт», в послужному списку якого гучні вистави: «Варшавська мелодія-2», «Якість зірки», «Бульвар Сан-Сет», «Дюймовочка», «Школа Дон Жуанов»).
У виставі "Небезпечний поворот", різних інтерпретаторів, в першу чергу приваблює насичена внутрішня енергетика самої історії. Герої п'єси-на вигляд чарівні, доброзичливі та світські англійці-поступово знімають свої маски, перетворюючись на "інших", чи не злочинців. Випадково кинута фраза, як камінчик, що зірвався, породжує невблаганну лавину, де змішалися правда з брехнею, любов та удавання, сльози та кров. А будинок відомого видавця Роберта Кеплена (де і виникає дія) вже обертається для героїв чи то пасткою, чи то лавою для підсудних, чи то справжнім пеклом? Смерть однієї людини-Мартіна Кеплена (брата головного героя) - стає "маленькою смертю" майже для кожного з учасників цього напруженого психологічного детектива. Або тільки "грою"? Драматург, як і режисер, залишають багато питань без відповідей...