ЦОР управління телекомунікацій Департаменту ЖКГ БМР інформує

За 9-місяців 2022 року до центру надійшло 9455 звернень стосовно життєдіяльності громади, з них 8997 звернень, тобто 95%, вирішено.

Так, найактуальніші питання, які турбували наших містян, були:

- допомога у військовий час (евакуація, питання щодо адміністративних послуг, питання щодо соціальної допомоги переселенцям) - 1552;

- електропостачання -1333;

- водопостачання та водовідведення - 841;

- утримання будинків та прибудинкових територій - 663;

- поводження з тваринами – 447;

- порушення правопорядку – 358;

- зелені насадження - 284;

Також, не залишалися без уваги такі питання, як: ремонт доріг, тротуарів, світлофорних об’єктів, ліфтів, зливової каналізації, поводження з твердими побутовими відходами, інформаційного характеру, тощо.

Звертайтесь за телефонами:

0673107755

0993107755

0633107755