«Буде й комфорт в маршрутках, і контроль над пасажиропотоком!» (фото)

          …Вам приходилося під час проїзду в білоцерківських маршрутках хапатися за поручні, бо інакше в ній можна й не затриматися, або ж – стояти по 5 хвилин на якихось зупинках, «вичікуючи» пасажирів на вузлових зупинках. Чи проводиться облік хоча б основного пасажиропотоку і чи видаються квитки у маршрутках?.. Відповіді - очевидні.

           Як кажуть професіонали-психологи, якщо почати говорити про проблему – це вже 50% успіху для її вирішення. Що ж, білоцерківська міська влада почала долати цей непростий шлях – принаймні, що стосується програми, яка стосується розвитку транспорту в Білій Церкві. А «круглий стіл» - це вже ознака демократії, хоч би як не іронізувати.

          Дійсно, тема пасажирських перевезень у Білій Церкві дуже актуальна: починаючі від якості доріг – так і до якості послуг у самому транспорті (причому, йдеться і про тролейбус як вид комунального транспорту, і про маршрутне таксі, яке також не надає належного рівня послуги). Крім того,  білоцерківський міський голова Геннадій Дикий неодноразово піднімав теми комфорту проїзду, ціни квитків і, власне, їх наявність).

          Отже, під час нещодавнього «круглого столу» із представниками перевізників Білої церкви заступник міського голови Валерій Гнатюк презентував проект Концепції розвитку пасажирського транспорту міста на 2016-2020 роки. Як наголосив під час обговорення Г.Дикий, Концепція розвитку пасажирського транспорту місту необхідна: «Причому, на її основі потім буде створено відповідну Програму розвитку транспорту. Тоді можна буде говорити про системність підходу до цієї сфери! Адже безсистемність призвела до занепаду міського комунального електротранспорту, безконтрольності роботи перевізників, погіршення якості та безпеки перевезень. Основне завдання – задоволення потреб у безпечному і якісному транспортному обслуговуванні населення. Ми маємо вивчити пасажиропотік, розробити транспортну схему руху, створити диспетчерський пункт по контролю графіку руху автобусів та тролейбусів тощо».

          Варто наголосити, що цей проект – не завершений, робота над ним проводилася і під час зустрічі в залі Білоцерківського міськвиконкому, причому – під супровід стрім-трансляції (мешканці можуть дивитися трансляції в прямому ефірі, а потім переглядати в інтернеті стрім-запис). Представники перевізників, а також депутатського корпусу висловили своє занепокоєння кількома пунктами майбутньої концепції, і пропозиції та зауваження ще поступатимуть і мають бути враховані. Зокрема, були обговорені питання удосконалення маршрутної мережі, умови, які необхідно врахувати при розробці документа, що забезпечуватимуть інтереси як пасажира, так і перевізника. Серед пропозицій, які  запропонували депутати міської ради, члени виконавчого комітету, представники підприємств-перевізників – визначилися кроки щодо пріоритетів, зокрема, що важливо - створення рівних умов для функціонування всіх підприємств-перевізників,  а також щодо можливостей для реконструкції та будівництва нових транспортних зупинок, передбачення заміни рухомого складу (простіше кажучи – оновлення транспорту!), і при цьому - врахування в роботі досвіду країн світу.

          За інформацією прес-служби міськвиконкому, проект буде винесено на розгляд виконавчого комітету міської ради 22 березня. А у подальшому Концепцію буде винесено на затвердження – вже на сесією міської ради, яку заплановано на 24 березня.

трансп1
трансп проект обговорення2
транспорт сердюк 5
транспртр3
траспртн проект 7
Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати