• Головна
  • Що таке «ЦНАП» – і з чим його їдять?
08:02, 7 квітня 2016 р.

Що таке «ЦНАП» – і з чим його їдять?

                Нові часи приносять нові абревіатури, нові установи, або переформатування чи реанімацію старих міських формувань та служб. Зрозуміло, що суть не в новій назві, а у тому, чи виявляться нові сформовані міські служби здатними служити на благо мешканців Білої Церкви.

                Наприклад, з перших днів квітня 2016 року в Україні вступає в силу закон щодо реорганізації реєстраційної служби. Відповідно, і в місті Біла Церква починає функціонувати така установа як Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП).

                 Як пояснила під час прес-конференції начальник управління адміністративних послуг Людмила Капінус, всі функції реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання, а також - ведення  Реєстру територіальної громади покладено на посадових осіб управління адміністративних послуг міської ради. Як відомо, раніше реєстраційні функції виконувала Державна міграційна служба України. А з квітня 2016 року ці функції передаються Центру надання адмінпослуг м. Біла Церква.

                 Отже, відтепер «з метою зручності отримання таких послуг для громадян», як поясняють чиновники, адміністратори такого центру надання адміністративних послуг тимчасово будуть працювати в приміщеннях ЖЕКів №1,6,7. А в подальшому буде визначено одне велике приміщення, яке об’єднає всіх спеціалістів Центру (як цього вимагає закон - в одному приміщенні, на центральних вулицях населеного пункту). Зараз навіть керівник управління не змогла відповісти на запитання, де саме буде розташований майбутній Центр – сучасне, технологічно оснащене приміщення, яке буде зручним для доступу всім, у тому числі людям із обмеженими фізичними можливостями. Як відомо, Центр на теперішній час тимчасово розташований в частині будинку по вулиці Я. Мудрого. Але, звичайно, вимогам приміщення не може відповідати, адже не може розмістити ані всіх спеціалістів Центру, ані всі документацію з ЖЕКів та міграційного центру.

               Як наголосила Людмила Капінус, наразі спеціалісти управління адміністративних послуг вже активно почали діяльність, і надають 75 видів адміністративних послуг: «Зараз діє не повний перелік. Із повною передачею функцій – управління надаватиме 134 адміністративних послуги. Вони надаватимуться дуже оперативно. Зокрема, передбачено, що видача пакету документів щодо прописки або виписки здійснюватиметься протягом лише одного робочого дня».

              Зазвичай, нововведення проходять етап адаптації, адже людина, за своєю природою, спочатку не завжди сприймає інновації. Особливо, коли процес оновлення відбувається зі значними ускладненнями. Отже, зараз судити зарано – побачимо, чи конструктивно та чи швидше будуть функціонувати нові структури – для виконання старих завдань.

              До речі, списки вулиць (навіть якщо там створені ОСББ), які відносяться до певних житлово-експлуатаційних контор, де тимчасово працюватимуть фахівці управління з надання адмінпослуг, - вказані на офіційному сайті Білоцерківського міськвиконкому.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#центрадмінпослуг
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...