Міфи про їжу, придумані рекламістами

Чимало наших уявлень про здорове харчування придумали рекламісти крупних харчових компаній. Про це повідомляє авторитетне британське видання The Guardian.

Наприклад, всі ми знаємо, що найважливіший прийом їжі - це сніданок. Однак, надійного наукового підтвердження цьому не існує. Міф про наздвичайну важливість ситного сніданку з'явився у США у 1920-х завдяки маркетологу Едварду Бернайзу. Перед ним поставили завдання переконати американців купувати побільше бекону. В основі рекламної кампанії лежала ідея про те, що сніданок обов'язково має бути ситним - і бекон підходить для цього якнайкраще.

Міф про велику користь апельсинового фрешу також походить з реклами. У 1908-му каліфорнійська компанія Sunkist отримала надзвичайний врожай апельсинів і вирішила простимулювати попит креативно. Sunkist "вкинула" на ринок чавилку для фрешів і розгорнула рекламну кампанію про цілющі властивості апельсинового соку.

Необіхдність випивати 2,5 літри води на день - також "креатив", за яким стоять виробники бутильованої води. Маркетингова стратегія виявилася ефективною - наприклад, у Великобританії з 1980-го споживання води у пляшках зросло у 100 разів.

Це, звісно, далеко не всі приклади рекламних міфів стосовно харчування. Тому ставитись до популярних порад слід обережно. Інакше ми ризикуємо потрапити на гачок харчових компаній і вірити, що піклуємось про своє здоров'я.

здоров'я
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі