Геннадія Дикого вчитимуть робити бренд для Білої Церкви
Наступного тижня міський голова Геннадій Дикий візьме участь у тренінгу щодо створення міських брендів.
Тренінг проводитимуть провідні фахівці галузі: Дмитро Пашко (CEO в INVERIA flow space), Лілія Горєлая (управляючий партнер OSD Group), Андрій Длігач (генеральний директор групи компаній Advanter Group), Крістіна Шехайтлі (Head of strategy в Iamdp) та маркетолог Антон Волнянський. Спеціальний гість заходу - заступник Міністра молоді та спорту України Олександр Ярема.
Загалом, у заході візьмуть участь 100 осіб, в тому числі – міський голова Миколаєва Олександр Сєнкевич та мер Черкас Анатолій Бондаренко. Під час двохгодинного практикуму їх навчатимуть, як створювати бренди власних міст.
Також під час заходу презентуватимуть спецвипуск журналу «Community», присвячений історії бренду міста Львова. Щоправда, сьогодні його імідж дещо зіпсував скандал навколо Грибовицького сміттєзвалища, але Львів залишається одним з найбільш привабливих туристичних міст України.
Нагадаємо, білоцерківська влада давно міркує над підвищенням туристичної та інвестиційної привабливості міста. Нещодавно у Білої Церкви з’явився туристичний портал та інтерактивна мапа інвестиційних об’єктів.