Перспективи розвитку туризму в Білій Церкві

Представники готельного ресторану, не комунальних та державних підприємств, що займаються розвитком туризму в нашому місті зібралися для обговорення можливостей залучення туристів до Білої Церкви.

На зустрічі йшлося про те, що потрібно створити туристичний кластер, який об`єднає між собою підприємства та підштовхне можливість розвитку туристичної галузі в Білій Церкві. Щоб створити необхідні умови для розвитку туризму, самі підприємства повинні надати необхідні умови обслуговування готелів, ресторанів та інших закладів, привабливих для туристів, які потім дійсно можна буде назвати високим сервісом.

Представники агенції стратегічного розвитку в Білій Церкві проаналізували відвідуваність нашого міста в 2016 році туристами. Найбільш привабливими місцями для туристів в Білій Церкві є парк "Олександрія", а також Будинок органної та камерної музики.



На заході виступила голова ради Всеукраїнської федерації роботодавців у сфері туризму, Тетяна Тимошенко, а також Павло Бабенко, координатор проектів з Федерації роботодавців в сфері туризму. Вони запевнили, що регіональний розвиток та децентралізація можлива тільки через створення туристичного кластеру, а саме, що це - самий перспективний напрямок розвитку країни. Туризм не тільки розвиватиме послуги та бізнес підприємців, але і принесе прибуток та надасть нові робочі місця в нашому місті та по всій Україні.



Якщо у вас є ідеї розвитку туризму в місті Біла Церква, ви можете присилати їх на електронну адресу Агенції стратегічного розвитку Білої Церкви info@bila-tserkva.org.ua.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку