Ярмарок вакансій в Білій Церкві

15.03.2017 року в Білоцерківському міськрайонному центрі зайнятості пройшов Весняний ярмарок вакансій.

Білоцерківський міськрайонний центр зайнятості кожного року пропонує безробітним таку форму пошуку роботи, як ярмарки вакансій. Такі заходи вже є традицією в Білій Церкві. Працівники центру зайнятості проводять їх разом із роботодавцями, активно залучаючи до діалогу безробітних. Цього року ярмарок відвідали 1985 безробітних і 350 осіб зайнятого населення. 

У цьому весняному ярмарку вакансій взяли участь 42 роботодавця міста та району Білої Церкви, серед них - підприємства, які є постійними учасниками ярмарку, наприклад: ПАТ «Білоцерківський консервний завод»,  ПРАТ «Росава», ТОВ НВП «БілоцерківМАЗ», ТОВ ІСМ « Промінь», ТДВ «Білоцерківський кар’єр», ФСТ ВФ «Агрореммаш». Також так і ті, хто вперше відвідав захід: ПАТ «Київобленерго», ТОВ «Аргумент-зв’язок», ТОВ «Тібеліт», ТОВ Маг Аудіо», ПП медичний центр «Перлина». Роботодавці запропонували майже 550 вакансій. 

«Зростає попит на робітничі професії: слюсарів, токарів, електрогазозварників, водій, швачок, ремонтників обладнання, кухарів. Є дуже актуальною проблема укомплектування офіцерських посад та посад рядового, сержантського та старшинського складу Збройних Сил України.» - повідомила Н.В.Матяш - заступник директора Білоцерківського міськрайонного центру зайнятості.

Дивіться, також, новину про те, як пройшов ярмарок професій у м. Біла Церква 15 березня 2017 року.

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати