БМК "Біла Лінія" забруднює річку Рось

Через недбалість Білоцерківського молочного комбінату Біла Церква може залишитися без водопостачання. 23 березня компанія здійснила скид стічних вод у каналізацію зі шматками жиру. Лабораторно-виробничим контролем стічних вод, який здійснювали працівники ТОВ «Білоцерківвода»,  було встановлено, що протягом останніх трьох місяців бмк, який виготовляє продукцію ТМ «Біла лінія» скидає стічні води з перевищенням допустимих концентрацій забруднювальних речовин, що призводить до загрози екологічної небезпеки в Білій Церкві.

Недбалість підприємства може призвести до повної зупинки очисних споруд , в результаті чого може бути повністю  припинено водопостачання в місті. Директор «Білоцерківвода» Ольга Бабій зауважила: «Якщо промисловість  не несе відповідальності за екологію в нашій країні, то нашим дітям нічого робити в цій країні. Ми дозволяємо забруднювати річки та вести бізнес без правил». 

Якщо рішення Кабінету Міністрів України від 10 березня цього року щодо скасування правил стічних вод підприємств у міську каналізацію (затверджене наказом держкомітету будівництва архітектури та житлової політики від 19.02.2002 року № 37) залишиться в силі, або ж, якщо найближчим часом не буде затверджено іншого документу для регулювання цієї діяльності, то незабаром виникне загроза екологічної та техногенної катастрофи в нашій країні.

 Нещодавно проходила всесвітня акція на збереження ресурсів природи під назвою "Година землі". Докладніше читайте у новині.

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати