Великий торговий центр в США заманює клієнтів вишиванками
Один з найстаріших торгових центрів США приваблює клієнтів вишиванкою . Сукню виставили у вітрині після проведеногоконкурсу.
Універмаг розглянув заявки більше сотні країн - і відібрав костюми дев'яти з них. У перелік потрапили і Україна, і Молдова. Більшість країн, костюми яких потрапили на виставку, не можуть похвалитися сильною економікою. Тому це непоганий шанс для дізнайнерів зарекомендувати себе перед однією з найстаріших і найпрестижніших торгових мереж Америки.
Українці подали на конкурс варіанти трьох суконь, дизайн яких схожий на популярний "богемний стиль" - з натуральної тканини з елементами вишивки.
"Ці орнаменти ми беремо з музейних фондів, або в приватних майстернях. І всі орнаменти є автентичними", - говорить дизайнер Ірина Лимаренко.
Український наряд, як і інші експонати, виставлені не для продажу. Виставка триватиме місяць , а в цей час будуть проводитись переговори з адміністрацією, щодо продажу одягу в магазинах торговельної мережі . Якою буде остаточна ціна, невідомо, адже в Україні така вишиванка коштує 800 доларів.
"Вся вишивка виконується вручну. Також , якщо подивитися на якість вишивки, вона досить висока. І оскільки це не сукня на кожен день - це адекватна ціна ", - вважає віце - президент громадської організації" Нова українська хвиля" Ірина Мазур. Такий одяг зможуть дозволити собі лише заможні американці. Але саме вони і є клієнтами мережі, щорічний оборот якої досягає 25 мдрд доларів.