• Головна
  • Одеська траса: як відбувається ремонт та коли «відкриють» найважливішу дорожню артерію країни
12:30, 11 липня 2017 р.

Одеська траса: як відбувається ремонт та коли «відкриють» найважливішу дорожню артерію країни

Українські дороги вже давно мають гостру потребу в якісному ремонті. «Радянська спадщина» застаріла та стала небезпечною для життя. Однак незважаючи на важкий час для країни сказати, що нічого не робиться не можна.

Про реконструкцію найважливішої автомагістралі країни: траси М-05 Київ-Одеса, розповів головний підрядник ТОВ "Дорожнє будівництво "АЛЬТКОМ".

Одеська траса

Одеська траса

Вже переносились терміни закінчення ремонту на 70-кілометровій ділянці від Києва до Білої Церкви (розрив до 6 км ремонтується за бюджетні гроші тав контракт не входить). Але на це є об’єктивні причини. Частина спецтехніки "АЛЬТКОМу" залишилась в окупованому Донецьку і її не змогли повернути. Також були «віджаті» об’єкти компанії на Донбасі та у Криму, є навіть завислі оплати – десятки мільйонів гривень за роботи до Євро 2012. Незважаючи на всі ці фактори українська компанія не відмовилась від жодного із зобов’язань. Що ж стосується ремонту та реконструкції траси М-05, «відкрити» найважливішу дорожню артерію країни планують 17 листопада 2017 року.

Як відбувається ремонт Одеської траси?

Після ремонту автодорога стане ширшою на 2 метри з кожного боку. Багатотонні фури тепер їй будуть не страшні.

На даний час відбувається ремонт ділянки траси Київ-Одеса, який поділений на три секції: перша - від с. Чабани до смт. Глеваха, друга - з. Митниця до с. Ксаверівка, третя - від с.Ксаверовка до г. Белая Церковь.

На ділянці від с. Чабани до смт. Глеваха вже завершуються роботи по влаштуванню нижнього шару основи з регенерацією. На відрізку дороги з. с. Митниця до с. Ксаверівка йдуть роботи по влаштуванню верхнього шару покриття. А на ділянці дороги від с.Ксаверівка до м. Біла Церква виконуються підготовчі роботи з фрезерування існуючого покриття та його розширення, після чого будуть також виконані роботи по влаштуванню нижнього шару підстави з регенерацією.

За словами заступника керівника проекту Максима Баранова, на даний час ремонт дорожнього покриття вже виконано на 80%.

Під час реконструкції траси Київ-Одеса були «задіяні» інноваційні для України проектні рішення. Зокрема це влаштування огорожі типуNew Jersey, яке було вперше в Україні застосовано фахівцями "АЛЬТКОМу" в 2007 році. Даний вид огорожі підвищує безпеку дорожнього руху, повністю виключаючи можливість з'їзду автомобілів на смугу зустрічного руху, що запобігає лобовомузіткненню.

Ділянка траси, яка наразі реконструюється, перетинає 6 населених пункти. На відрізках дороги, які проходять через них, встановлюються шумоізоляційні стіни, та енергозберігаюче освітлення із системою відеоспостереження тауправління.

Виникли труднощі лише із «запуском» освітлення через бюрократичні розбіжностіз "Київобленерго". Але як повідомлять в "АЛЬТКОМу", питання повинно вирішитись найближчим часом.

Наразі робота йде повним ходом і вже зовсім скоро всі учасники дорожнього руху зможуть особисто переконатися: в Україні можуть будувати якісні дороги.

Читайте також: Коли розпочнуться ремонтні роботи на "Горбатому мосту"

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#одеськатраса #ремонтдороги #новини #БілаЦерква #реконструкція #автомагістраль
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...