Довести, що ви отруїлися в якомусь закладі складно, але можливо. І ми знаємо як

Відвідуючи кафе або ресторан, залишаючи в закладі певну суму грошей, ми сподіваємось на те, що паралельно зі смачною їжею ми отримаємо гарантії безпеки.

Однак, новини про те, що українці отруїлись неякісними продуктами з’являються ледь не кожного тижня. Пройшовши курс лікування, горе-відвідувачі, як правило, перестають відвідувати заклад.

Редакція сайту 04563 розбиралася, які існують альтернативні шляхи дій в разі отруєння в кафе.

Як мені відмовитися від підозрілої страви?

Довести, що ви отруїлися в якомусь закладі складно, але можливо. І ми знаємо як

Страва, яку приніс офіціант, викликає у вас сумніви та здається не свіжою? Ви можете відмовитись від неї, і навіть не зважайте, що це буде незручно. Звісно, персонал може нагородити вас недобрими поглядами, але це не так неприємно, як госпіталізація.

Відвідувачі закладу мають право ознайомитись з документами, що підтверджують якість продуктів. Для цього попросіть принести вам накладну від постачальника з датою постачі.

Як відзначають юристи, споживачі мають повне право отримати документи, які підтверджують якість продукції. Якщо заклад приховує цю інформацію – вони порушують закон.

Якщо вам відповідають, що дата постачі та постачальники продуктів – це комерційна таємниця, яку вони не можуть розголошувати, посилайтеся на Закон «Про захист прав споживачів». Продавець (виконавець, виробник) зобов’язаний надати вам ці документи.

Однак, це не допоможе вам впевнитись у тому, що у вашій страві саме свіжі продукти, а не приміром, із минулої постачі.

У випадку, коли працівники ресторану відмовляються замінити вам несвіжу страву або не включати її до розрахунку, попросіть книгу скарг і пропозицій.

Довести, що я отруївся в якомусь закладі складно, але можливо?

Довести, що ви отруїлися в якомусь закладі складно, але можливо. І ми знаємо як

Запам’ятайте, саме чек, який необхідно забирати у закладі, стане доказом, що їжа в цьому закладі могла стати причиною вашого отруєння.

Якщо ви помітили симптоми отруєння, після відвідування закладу громадського харчування, невідкладно зверніться до лікаря для засвідчення даного факту.

Ресторан, який дбає про свою репутацію, може запропонувати відшкодувати вам вартість лікування.

Що може бути додатковим доказом моєї правоти?

Доказами вашої правоти також можуть стати:

  • чек
  • відео з камер спостереження в закладі
  • свідки які зможуть довести, що ви їли в цьому закладі
  • висновок лікаря, в якому зафіксовано факт отруєння і те, що могло спричинити його
  • рахунки з аптек і медичних закладів, до яких ви зверталися через свою хворобу
Довести, що ви отруїлися в якомусь закладі складно, але можливо. І ми знаємо як

А якщо керівництво закладу не знає про те, що сталося?

В цьому випадку рекомендуємо написати заяву на ім’я директора або власника, в якій ви повинні повідомити всі деталі ваших розмов із співробітниками закладу.

Якщо ніхто назустріч не іде, звертайтеся до правоохоронців та відстоюйте свої права в суді.

Куди звертатися, крім суду?

Окрім суду, на недобросовісні заклади громадського харчування можна поскаржитися в Держпродспоживслужбу, яка зобов’язана проводити санітарно-епідеміологічні розслідування для виявлення причин та умов, що призводять до виникнення і поширення інфекційних хвороб, зокрема й через харчові продукти, групові та індивідуальні.

У цій ситуації також дуже важливо не викинути чек, який залишився після відвідування закладу. Напишість звернення в Управління Держпродспоживслужби, прикріпіть до нього чек. До заяви можна також додати виписку з медичного закладу і висновок від лікарів.

Читайте інші новини на нашому сайті.

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати