У Білій Церкві визначили трьох фіналістів у конкурсі на розробку бренда міста

У фінал конкурсу на розробку бренду міста Біла Церква вийшли три роботи, проголосувати за які можна буде вже з 17 вересня.

Про це повідомляє на своїй сторінці у Facebook Роман Наумов.

Голосування складалось з двох етапів:

  • Оцінки (до 70) виставляв оргкомітет конкурсу
  • Онлайн голосування, під час якого можна було віддати від 0 до 30 балів.

За чотири доби, з 6 по 10 вересня 743 респонденти взяли участь у голосуванні. Переможець цього голосування отримав +30 балів до середнього балу конкурсної комісії. За друге місце +25, далі кожному на 3 менше. Сумарний бал визначив трійку лідерів.

Тепер протягом тижня фіналісти матимуть можливість доопрацювати свої роботи та презентувати їх громаді 16 вересня на День міста. Після цього відбудеться голосування на визначення переможця конкурсу.

Бренд Білої Церкви

У фінал вийшли:

1. Концепція "Мапа твого серця" - Брендингова агенція Galagan, м. Київ. http://galagan.ua/ Презентація: https://fex.net/get/757175348398/45752877

2. Концепція "Плюси міста" - Брендингова агенція Galagan, м. Київ. http://galagan.ua/ Презентація: https://fex.net/get/757175348398/45752899

3. Концепція "Живи в своєму ритмі" - Студія Mukovoz Design, м. Біла Церква. http://mukovozdesign.com.ua/ Презентація: https://fex.net/get/757175348398/45751269

Раніше повідомлялося, що впродовж серпня 2017 року сімнадцять претендентів подали 31 ескізну заявку на розробку нового бренду Білої Церкви.

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати