Білоцерківець побудував позашляховик «Bizon», який порівнюють з американським «Hummer H1»

Україною їздить дивний позашляховик, який своїми розмірами може дати фору навіть гігантським позашляховикам. Всюдихід "Bizon" побудував умілець з Білої Церкви.

Про це повідомляє сайт mmr.

Білоцерківець Олександр Чувпілін разом з сином побудував позашляховик «Bizon», який вже встиг побувати на виставці авто- та мототюнінгу "Тюнінг Мотор Шоу».

Колеса, як і вся ходова частина, від військової радянської вантажівки ГАЗ-66.

Автомобіль обладнаний 4-літровим двигуном на 137 к.с. корейської фірми " DongFeng " і 5-ступеневою механічною коробкою передач. Постійний привід машини задній, однак за потреби можна підключити й передній. Шасі умілець поставив від ГАЗ-66. Рульове управління залишилося без змін, було замінено лише вертикальний редуктор ГАЗ-66 на горизонтальний редуктор ГАЗ-53.

Позашляховик «Bizon» Позашляховик «Bizon» Позашляховик «Bizon» Позашляховик «Bizon» Позашляховик «Bizon»

Із салону можна накачувати та спускати колеса. «Якщо їду піщаною поверхнею, спускаю. Тоді покращується прохідність. Компресор поставив під капотом. Його можна використовувати не лише для підкачування коліс, а й для інших потреб - пневмодомкрата чи інших пневмоінструментів, накачування гумового човна тощо», - розповідає Олександр Чувпілін.

Для виготовлення кузова майстер взяв готові двері і дверні прорізи від старого "Volkswagen Passat". А передню панель кузова, облицювання радіатора, підкапотні підкрильники, крила передні та задні, арки задні і задні двері виготовлялися самотужки. Передні фари - від Audi A8, задні ліхтарі - від Пасату.

За словами Олександра Чувпіліна, вони із сином полюбляють рибачити та полювати, тому зробили автомобіль для своїх потреб. Джип може спокійно проходити брід глибиною 1,2 метра. Ями, калюжі та замети йому не страшні. На даху, у наметі можна, навіть, заночувати.

Позашляховик «Bizon» Позашляховик «Bizon» Позашляховик «Bizon»

На відміну від інших саморобних машин, кузов автомобіля Bizon має плавні вигини та ребра жорсткості. Вікна позашляховика гнуті, як у серійних заводських моделях.

На 100 км джип витрачає 15 літрів бензину у змішаному циклі. Максимальна швидкість 120 км/год. За словами, умільця, на всі роботи він витратив близько 15000 доларів. На будівництво автомобіля Олександр з сином витратили 1 рік.

Всюдихід Bizon порівнюють за технічними характеристиками з американським «Hummer H1».

Раніше повідомлялося, що в Білій Церкві відкрився завод упаковочного обладнання «Термо-Пак».

позашляховик новини БілаЦерква умілець автомобіль
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі