Менше 1% відсотку білоцерківців взяли участь у голосуванні за новий бренд Білої Церкви

Вчора, 3 вересня в Білоцерківській міській раді відбулось обговорення робіт, які дійшли до фіналу конкурсу на визначення концептуальної ідеї та розробки брендубуку Білої Церкви.

Про це повідомляє на своїй сторінці в Facebook «Агенція стратегічного розвитку Білої Церкви».

Нагадаємо, що загалом Агенція стратегічного розвитку Білої Церкви отримала близько 30-ти ескізних пропозицій. Заявки подавали автори з Білої Церкви, Києва, Київської, Хмельницької, Івано-Франківської, Одеської областей.

Брендбук Білої Церкви

Спочатку члени оргкомітету шляхом голосування обрали 10 найкращих робіт, які були предствалені білоцерківцям для онлайн-голосування, яке відбувалось з 15 по 28 вересня.

У фіналі за прихильність білоцерківців та конкурсної комісії змагалися три абсолютно різні за змістом та формою концепції. Так, Брендингова агенція Galagan з м. Київ презентувала відразу дві концепції:«Мапа твого серця»(презентація) та«Плюси міста»(презентація). Студією MukovozDesign з м. Біла Церква було надано бачення концепції«Живи в своєму ритмі» (презентація).

Враховуючи всі попередні обговорення та етапи голосування, керуючись професійною думкою експертів та фахівців, більшістю голосів перевагу отримала абсолютно нова для Білої Церкви концепція «Мапа твого серця». Відзначимо, що всього у голосуванні за новий бренд Білої Церкви взяли участь 976 містян, що складає 0,472% від загальної кількості жителів Білої Церкви.

Брендбук Білої Церкви Брендбук Білої Церкви Брендбук Білої Церкви Брендбук Білої Церкви Брендбук Білої Церкви Брендбук Білої Церкви

Головна ідея концепції «Мапа твого серця» – варіації на тему впізнаваного контуру міста. Стилізована мапа у яскравих молодіжних кольорах, що складається з декількох шарів – урбаністика, природний ландшафт, тощо - може використовуватися і як суцільний масив (символ поєднання), так і окремо, відповідно до сфери того чи іншого інформаційного приводу. Логотип вкрай динамічний, він кличе містян та гостей Білої Церкви за собою у майбутнє.

Переможець конкурсу - Брендингова агенція Galagan отримає можливість підписати договір із відділом культури і туризму Білоцерківської міської ради на розробку логобука міста Біла Церква. Сума договору складає 70 000 (сімдесят тисяч) грн.

У соціальній мережі Facebook білоцерківці продовжують активно обговорювати новий логотип Білої Церкви. 

Брендбук Білої Церкви
Брендбук Білої Церкви
Брендбук Білої Церкви
Брендбук Білої Церкви

А за який логотип Білої Церкви голосували Ви? Чи подобається Вам новий бренд нашого міста?

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати