• Головна
  • Менше 1% відсотку білоцерківців взяли участь у голосуванні за новий бренд Білої Церкви
11:37, 4 жовтня 2017 р.

Менше 1% відсотку білоцерківців взяли участь у голосуванні за новий бренд Білої Церкви

Вчора, 3 вересня в Білоцерківській міській раді відбулось обговорення робіт, які дійшли до фіналу конкурсу на визначення концептуальної ідеї та розробки брендубуку Білої Церкви.

Про це повідомляє на своїй сторінці в Facebook «Агенція стратегічного розвитку Білої Церкви».

Нагадаємо, що загалом Агенція стратегічного розвитку Білої Церкви отримала близько 30-ти ескізних пропозицій. Заявки подавали автори з Білої Церкви, Києва, Київської, Хмельницької, Івано-Франківської, Одеської областей.

Брендбук Білої Церкви

Брендбук Білої Церкви

Спочатку члени оргкомітету шляхом голосування обрали 10 найкращих робіт, які були предствалені білоцерківцям для онлайн-голосування, яке відбувалось з 15 по 28 вересня.

У фіналі за прихильність білоцерківців та конкурсної комісії змагалися три абсолютно різні за змістом та формою концепції. Так, Брендингова агенція Galagan з м. Київ презентувала відразу дві концепції:«Мапа твого серця»(презентація) та«Плюси міста»(презентація). Студією MukovozDesign з м. Біла Церква було надано бачення концепції«Живи в своєму ритмі» (презентація).

Враховуючи всі попередні обговорення та етапи голосування, керуючись професійною думкою експертів та фахівців, більшістю голосів перевагу отримала абсолютно нова для Білої Церкви концепція «Мапа твого серця». Відзначимо, що всього у голосуванні за новий бренд Білої Церкви взяли участь 976 містян, що складає 0,472% від загальної кількості жителів Білої Церкви.

Головна ідея концепції «Мапа твого серця» – варіації на тему впізнаваного контуру міста. Стилізована мапа у яскравих молодіжних кольорах, що складається з декількох шарів – урбаністика, природний ландшафт, тощо - може використовуватися і як суцільний масив (символ поєднання), так і окремо, відповідно до сфери того чи іншого інформаційного приводу. Логотип вкрай динамічний, він кличе містян та гостей Білої Церкви за собою у майбутнє.

Переможець конкурсу - Брендингова агенція Galagan отримає можливість підписати договір із відділом культури і туризму Білоцерківської міської ради на розробку логобука міста Біла Церква. Сума договору складає 70 000 (сімдесят тисяч) грн.

У соціальній мережі Facebook білоцерківці продовжують активно обговорювати новий логотип Білої Церкви. 

Брендбук Білої Церкви

Брендбук Білої Церкви

Брендбук Білої Церкви

Брендбук Білої Церкви

Брендбук Білої Церкви

Брендбук Білої Церкви

Брендбук Білої Церкви

Брендбук Білої Церкви

А за який логотип Білої Церкви голосували Ви? Чи подобається Вам новий бренд нашого міста?

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Голос міста
Мені подобається!
12,2%
Не подобається
50,6%
А коли відбувалось голосування?
3,3%
Були й кращі варіанти
19,4%
Не оригінально
11,1%
Повністю відображає сучасну Білу Церкву
1,1%
Креативно!
2,2%
#брендміста #новини #БілаЦерква #Агенціястратегічногорозвитку #конкурс #дизайнери
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...