У Білій Церкві презентували новий бренд міста

14 березня в Білій Церкві відбулася фінальна презентація бренду міста, під час якої були озвучені результати розробки логотипу міста «Мапа твого серця».

Як повідомляє прес-служба Білоцерківської міської ради, авторами бренду є представники київської брендингової агенції «Galagan» - Марія Омельчук та Наталія Закашанська. Саме вони стали переможцями серед 17 учасників конкурсу, на який було подано понад 30 робіт.

Як відзначив міський голова Геннадій Дикий, робота із розробки логотипу є дуже актуальною, тому що сьогодні архітектори Білої Церкви працюють над розробкою стандартів для міста. Саме ці стандарти будуть визначати вимоги до елементів міської інфраструктури – світлофорів, огорож, доріжок тощо. Тому, цю роботи необхідно поєднати із втіленням проекту «Мапа твого серця».

«У весняний період триває інтенсивна робота над проектами з удосконалення елементів інфраструктури міста, і розроблені логотип та бренд міста нам потрібні були, як-то кажуть, ще на вчора. Тому потрібно одразу зробити все правильно та якісно. Вдячний вам за роботу. Ми зацікавлені у практичних речах, які можна втілити в життя і які б жителі міста могли бачити та звикати до них», - відзначив Геннадій Дикий.

У Білій Церкві презентували новий бренд міста, фото-1 У Білій Церкві презентували новий бренд міста, фото-2 У Білій Церкві презентували новий бренд міста, фото-3 У Білій Церкві презентували новий бренд міста, фото-4 У Білій Церкві презентували новий бренд міста, фото-5

Як повідомив керуючий справами виконавчого комітету міської ради Сергій Постівий, юристам наразі необхідно захистити новий бренд міста, аби ніхто, окрім територіальної громади Білої Церкви, не мав права використовувати його в недобропорядних цілях.

Крім цього, на сесію міської ради планують винести положення про реєстрацію логотипа, який можна буде використовувати на рівні із офіційною символікою, такою як герб і прапор.

У Білій Церкві презентували новий бренд міста, фото-6

За словами розробників бренду, логотип міста повинен допомогти зробити місто більш привабливим для інвесторів і туристів, а також об’єднати спеціальною символікою.

«Практично всі міста України мають свої логотипи. У когось вони більш вдалі, у когось – менше. Перш за все, ми маємо дивитися на місто очима гостей, туристів, молоді, яким місто має запам’ятатися чимось незвичайним, приємним, викликати тільки позитивні емоції», - відзначила Марія Омельчук.

Окрім основного дизайнерського елементу, команда Galagan пропрацювали концепцію оформлення навігації. Для зручності туристів, кожній центральній вулиці міста буде привласнено колір – один з тих, що використовувся для створення айдентики. Також, барвистим з яскравою плямою «силуета» Білої Церкви поступово має стати і міський транспорт.

У Білій Церкві презентували новий бренд міста, фото-7 У Білій Церкві презентували новий бренд міста, фото-8 У Білій Церкві презентували новий бренд міста, фото-9 У Білій Церкві презентували новий бренд міста, фото-10 У Білій Церкві презентували новий бренд міста, фото-11

А прямолінійні іконки для кожної історичної пам’ятки, зображення яких вже з’являються на табличках навігації у місті і мають з’явитися на номерних знаках будинків, допоможуть легко та швидко орієнтуватися в навігаційних показчиках.

Безумовно новий бренд Білої Церкви не вирішить глобальних проблем міста, але стане першою цеглинкою в абсолютно новому позиціонуванні, яке створюється наразі.

БілаЦерква бренд логотип айдентика
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі