У Білій Церкві відклали рішення про підвищення вартості проїзду до 1 травня
Вчора, на 65 сесію у Білоцерківську міську раду, з акцією протесту проти підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті, прийшли громадяни, переважно пенсійного віку разом із активістами ГО «Біла Церква разом» та народним депутатом України Сергієм Капліним.
Перед початком сесії міський голова Геннадій Дикий надав слово представникам громадських організацій та депутатам.
Першим слово взяв Микола Бабенко голова ГО «Біла Церква разом», який заявив про те, що їх мітинг намагалися зірвати, сесію перенесли на інший час, а площу біля міськради заставили маршрутками. Від імені частини громади, яка підтримує громадську організацію, Микола Бабенко звернувся до депутатів:
«21 грудня 2018 року, перед тим як приймалося рішення про підняття тарифу, ми подали до міськвиконкому запит стосовно того, що перед прийняттям тарифів потрібно провести громадську експертизу і дослідити, чи відповідає тариф на маршрутах тій методиці, яка затверджена міністерством транспорту України… На виконкомі було прийняте правильне рішення щодо відтермінування прийнятого рішення. Але ми вважаємо, що для того, щоб провести громадську експертизу необхідно дослідити пасажиропотоки, залучити експертів, вивчити документацію – тобто, для цього потрібен час. Тому, біло б логічним відтермінувати введення тарифу на певний час – 2-3 місяці» - сказав з трибуни Микола Бабенко.
Депутат Білоцерківської міської ради Володимир Бабенко відзначив, що депутати і так планували розглянути під час сесії питання відтермінування підвищення тарифів. Також депутат нагадав присутнім, що Микола Бабенко раніше працював в Київській обласній раді і звернувся до нього з проханням підключити обласний бюджет для придбання тролейбусів для Білої Церкви:
"Жителі Білої Церкви знають, що в мікрорайон Гайок їздять автобуси 22-го маршруту, місту необхідно запустити туди тролейбуси, розширити дорогу. Ми нічого не можемо зробити, тому що мікрорайон Гайок не належить місту і знаходиться на землях Фурсівської сільської ради - за межами населеного пункту. Ось тут обласний бюджет нам може допомогти. Якби ми закупили за рахунок області 36 тролейбусів, у нас було б менше маршруток. Ви, як екс-керівник Київської обласної ради, краще б звернулися по допомогу, щоб затягнути з області гроші у Білу Церкву» - сказав Володимир Бабенко.
Зрозумілої відповіді на прохання від Миколи Бабенко ніхто так і не почув, активіст лише зазначив, що наразі не має відношення до Київської обласної ради.
Потім на трибуну вийшов Поліщук Станіслав Михайлович, депутат Київської обласної ради, який відзначив, що проживає у Білій Церкві вже 49 років, а Микола Бабенко, не проживаючи у місті, турбується за його життя, як за рідне. І нагадав, Миколі Вікторовичу, що 5 травня 2014 року саме за його підписом були підняті на 300% тарифи на проїзд у транспорті:
«Я підтримую у місті все, що не є популізмом. В мене теж, є батьки – пенсіонери, які користуються пільгами у громадському транспорті. Я лише застерігаю всіх відкласти популізм і дати місту розвиватися» - зазначив депутат.
Потім виступив народний депутат України Сергій Каплін, якого активно підтримали пенсіонери, які почули, що у місті Полтава вартість проїзду у електротранспорті становить 2 гривні, у маршрутках – 4 гривні. Велику підтримку від присутньої громади отримали популістичні обіцянки кандидата у президенти.
Коли ж до трибуни вийшов директор ТОВ «ТРАНССІТІ», присутні на сесії білоцерківці підняли такий галас, що Юрій Нестерчук так і не зміг виступити. Геннадій Дикий зазначив, що у міській раді вислуховують усі сторони і закликав присутніх мати терпіння і вислухати всіх охочих виступити.
Під крики громади, екс-мер міста Василь Савчук нагадав, що рішення про підняття тарифів у Білій Церкві завжди давалося не просто:
«На сьогоднішню сесію підготовлене рішення про зупинку рішення виконкому і проведення до 1 травня громадської експертизи»- сказав Василь Савчук.
Останнім слово взяв міський голова Геннадій Дикий, який нагадав, що план розвитку транспорту у Білій Церкві наразі прийнято:
«Щодо купівлі тролейбусів через банк ЄБРР: ми пройшли всю процедуру і збиралися закупити 30 тролейбусів, але спільним рішенням депутатів його відмінили. Тому що на умовах банку придбання тролейбусів було можливо лише під 8% річних у доларах, що є борговою ямою для міста. Ще одне: в Полтаві перевізники подали розрахунки на вартість проїзду у транспорті на рівні 8 гривень» - зазначив міський голова.
Також Геннадій Дикий нагадав присутнім, як у 2014 році під керуванням Миколи Бабенко, Київська обласна адміністрація підняла на 300% тарифи на перевезення пасажирів які працюють при міському та міжміському внутрішньо-обласному сполученні:
«5 травня 2014 року розпорядженням №120 Київської обласної адміністрації на встановлення тарифів на перевезення пасажирів і багажу автобусами, які працюють у звичайному режимі руху, при міському та міжміському внутрішньо-обласному сполученні, тарифі затверджені в той час, коли Микола Бабенко очолював Київську обласну раду, підвищення тарифів відбулося більше, ніж на 300% і Київська обласна рада мала всі повноваження відмінити ці рішення, однак цього ніхто не зробив» - наголосив міський голова.
Після цього, депутати проголосували і прийняли рішення, яким доручено виконавчому комітету міської ради зупинити дію рішень виконавчого комітету Білоцерківської міської ради від 15 січня №10 «Про тарифи на послуги з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування» та №11 «Про тариф на проїзд у міському електричному транспорті» до 01 травня 2019 р.
Як організовували мітинг під стінами міської ради, дивіться у відео:
Будьте постійно у курсі подій, якими живе Біла Церква, – підписуйтесь на канал 04563.com.ua у Telegram та Facebook!