• Головна
  • Більшість зупинок громадського транспорту в Білій Церкві не пристосовані для людей
10:35, 20 лютого 2020 р.

Більшість зупинок громадського транспорту в Білій Церкві не пристосовані для людей

Розвиток транспортної інфраструктури є головною кровоносною системою будь-якого міста. В залежності від того, наскільки якісною є система сполучення всіх видів транспорту, стан автомобільних доріг і рухомого складу транспорту, наявність зупинних комплексів та вуличного освітлення, можна говорити про рівень безпеки та комфорту в населеному пункті.

На жаль, Біла Церква не може похизуватись розвиненою транспортною інфраструктурою, як і першістю в облаштуванні сучасних зупинок для громадського транспорту. Лише у найбільших транспортних вузлах міста є поодинокі інфраструктурні об’єкти, які відповідають певним стандартам (наприклад, це зупинки на Площі воля, Перша міська лікарня, вул. Павличенко, Сквирське шосе та ін.).

У переважній більшості зупинки громадського транспорту в Білій Церкві занедбані, розтрощені, без даху і лав, або взагалі не мають будь-яких ознак, що це місце, де зупиняються автобуси. За роки такої безгосподарської діяльності міської влади мешканці міста самотужки визначили місця, де очікують на транспортний засіб. І таких «точок» замість нормальних і спеціально обладнаних зупинок у місті дуже багато. Особливо ця проблематика гостро відчувається у густонаселених житлових масивах, таких як Леваневського, Таращанський, Піщана, Заріччя та Гайок. Адже громадським транспортом користуються як дорослі, так і пенсіонери, школярі, мами з візочками тощо. Навіть важко уявити нарікання білоцерківців, коли в очікуванні транспорту впродовж 10 хв. йде дощ, сніг чи дме сильний вітер, а заховатись їм нікуди.

До того ж, відсутність зупинних комплексів з заїзними кишенями для громадського транспорту також викликає суттєве невдоволення з боку самих водіїв автобусів. Вони змушені зупинятись у заборонених місцях згідно з ПДР, щоб взяти в салон пасажирів, або перешкоджають чи створюють затори у зв’язку з вузькою шириною дороги. Часто навіть виникають конфліктні ситуації, коли водій не має змоги зупинитись, а пасажир обурюється таким діям. 

У першу чергу зупинка має бути доступною, безпечною, захищати від погодних негараздів та забезпечувати пасажирів необхідною інформацією про рух громадського транспорту. Дуже бажано, щоби розміри зупинкових павільйонів відповідали кількості пасажирів, яка ними користується. Така практика вже є звичною річчю для всіх країн Європи, тільки, на превеликий жаль, не для Білої Церкви.

Тут варто згадати про цілі транспортної реформи 2017 року з удосконалення інфраструктури, поліпшення умов дорожнього руху та транспортного обслуговування населення, коли міська влада обіцяла встановити зупинкові комплекси. Однак, цього й досі не відбулось.

Перевізники, як і пасажири продовжують сподіватись, що рано чи пізно влада все-таки візьметься за вирішення даного проблемного питання.  

Зі свого боку транспортна компанія ТОВ «Транссіті» вимагає від міської влади облаштувати спеціальними посадковими майданчиками всі зупинки громадського транспорту міста. Також для поліпшення та оптимізації транспортного потоку необхідно зробити транспортні кишені для зупинок громадського транспорту, там де це можливо. У свою чергу це суттєво поліпшить зручність руху на дорозі та покращить благоустрій міста. Мешканці Білої Церкви заслуговують на високий рівень комфорту та безпеки під час очікування на транспорт.  

У Білій Церкві працює 6 (шість) перевізників, які обслуговують 20 маршрутів, а також існує 5 тролейбусних ліній.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Біла Церква #перевізники #зупинки #громадський транспорт
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...