• Головна
  • Про що мовчали депутати. Чому протистояння водіїв та пільговиків набуло надзвичайний розголос в Білій Церкві
Актуально
11:30, 25 червня 2020 р.

Про що мовчали депутати. Чому протистояння водіїв та пільговиків набуло надзвичайний розголос в Білій Церкві

Актуально

Випадки, коли вимагають оплатити проїзд учасника бойових дій, чи іншої категорії населення міста, що мають обґрунтовано і законодавчо затверджене право на пільги, непоодинокі та тривають вже не один рік. Останній конфлікт в міському транспорті набув розголосу завдяки соціальній мережі та активістам

Окремі місцеві депутати підхопили трендовий матеріал (здається з вектором виборчої програми вже визначились), і під час дев’яносто сьомої сесії Білоцерківської міської ради сьомого скликання закликали міського голову, виконавчий комітет, представників пільгової категорії населення, перевізників, зібратись разом і розв'язати питання пільгового проїзду в місті. Міський голова дав доручення та наголосив, що громадський транспорт має перевозити пільговиків згідно чинного законодавства.

І виникають доречні запитання. Закон працює для своїх, чи для всіх? Раніше проблема була відсутня — як факт? Чи численні скарги не набували такого розголосу? Невже, міські можновладці не знали, що приватні перевізники не отримували компенсації, що є головною причиною більшості конфліктів у транспорті, на відміну від КП «Білоцерківське тролейбусне управління»? 

Звичайно, все відомо можновладцям, і вони навмисно закривали очі. Тому — це лише політика, а не стурбованість проблемою містян. Адже до місцевих виборів лишається чотири місяці. Наводити приклад, хто будував свою виборчу компанію на боротьбі з приватними перевізниками, сподіваюсь не потрібно.

Всі питання в нашому місті мала вирішувати у 2017 році транспортна реформа. Там все чітко було зазначено, занотовано та домовлено — обов'язки сторін та термін виконання. Але, на превеликий жаль, реформа так і залишилась на папері. Як же дивно, з огляду  вищезазначеного, виглядають слова депутатів про домовленість між владою та перевізниками в кулуарах міської ради. Які це домовленості? Невже існує інший документ?

Варто наголосити, що одним із пунктів реформи було введення картки містянина та встановлення валідаторів. За допомогою яких і вирішувалось питання пільговиків у місті. Адже, — це єдиний механізм обліку громадян, що користуються безкоштовним проїздом, для компенсації коштів з міського бюджету всім перевізникам. 

Тому дивно виглядає й інший факт, КП «Білоцерківське тролейбусне управління» отримує компенсацію, на відміну від інших перевізників. Як комунальне підприємство обліковує кількість пасажирів пільговиків? Можливо, кондуктори фіксують? Питання без відповіді, а суми отримані підприємством просто вражають. Так за 2019 рік «Білоцерківське тролейбусне управління» отримало близько 20 мільйонів грн компенсації та 5 мільйонів грн з міського бюджету вже в цьому році. 

І ви ще вірите, що комусь в міській раді вигідно виконувати папірець на ім’я - «Транспортна реформа в місті»?

На жаль, для нас з вами, розголос, що набув останнім часом в місті, — це лише матеріал для маніпуляції в руках політиків. Зрозумійте, водії — це остання ланка в доволі довгому ланцюзі, і питання вони точно не вирішують.Тому не варто плекати надії, що конфлікт буде вичерпано раз та назавжди, і більше, не так комерційно успішні маршрути й далі будуть зникати з мапи міста.

Ми лише висловили свою власну думку з приводу останніх подій та знаємо, що в кожного з вас, наші читачі, вона також є. 

Підписуйтесь на нас в соцмережах та слідкуйте за новинами.

Наш Telegram канал.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#транспортна реформа #Біла Церква #пільговики #можновладці #конфлікт #водії #активісти
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...