Довіра до бренду — шлях з кризи

Результати продажів товарів легкої промисловості сьогодні залежать від фактора відкладеного попиту. Внаслідок тривалого карантину і самоізоляції, викликаних пандемією, споживачі зіткнулися з проблемою економії сімейного бюджету, що в свою чергу обумовлює ретельний вибір продукту покупцями.

Багатьом зі споживачів доводиться відмовлятися від імпортних брендів, зупиняючи свій вибір на більш дешевих вітчизняних замінниках. І довіряти будуть перевіреного іміджу.

У подібні періоди збитки зазнають здебільшого товари, орієнтовані на масовий ринок. Виробництво одягу, галантереї, взуття гостро відчуває занепад ринкового сегменту. Особливо в категорію ризику потрапляє той продукт, який не отримав споживче визнання до настання кризи.

Рішенням кризової ситуації для підприємців може стати швидка реакція і формування лояльності до бренду. Ринок переповнений взуттєвими, швейними і сумочними виробами. А за допомогою бренду можна забезпечити диференціювання і виділення продукту компанії серед конкурентних товарів або послуг.

Брендування продукції в кризу допомагає вітчизняному бізнесу отримати запас міцності для підвищення ефективності продажів. Це один з найбільш важливих інструментів просування товару на ринок, а також побудови і зміцнення торгової марки.

Продукція з логотипом бренду

Довіра до бренду — шлях з кризи, фото-1

Бренд є важливою складовою бізнесу. Він формує довіру і сприятливе ставлення до товару. За допомогою брендування продукції в споживчій свідомості можна відобразити затребуваний образ і необхідність покупки. Такий спосіб ведення бізнесу і в післякризовий період сприяє виходу торгової марки в більш дорогий сегмент.

Завоювати прихильність клієнта допоможе нагадування про бренд безпосередньо на самому товарі. Адже покупець оцінює і зовнішній вигляд виробу. Брендувати взуття або одяг можна за допомогою логотипу, який розміщують на фурнітурі або декоративних елементах.

Дотримання тенденцій логоманії вельми відчутно як в модній індустрії, так і в мас-маркеті. При добре продуманому дизайні товару можна вміло підкреслити індивідуальність і репутацію бренду.

Брендування продукції під замовлення

Довіра до бренду — шлях з кризи, фото-2

Компанія ARTZIP виробляє брендовані блискавки для взуття, одягу, сумок, аксесуарів шкіргалантереї та текстилю, наносить логотипи на змійки і підвіси на замовлення. Вся продукція ARTZIP сертифікована міжнародною компанією в галузі експертиз якості SGS.

Український виробник спеціалізується на виконанні складних замовлень та індивідуальних послуг наступних напрямках:

  • розробки унікальних форм підвісів;
  • лазерне гравіювання готових бігунків;
  • виготовлення підвісів з різними вставками;
  • нанесення принтів на тасьму блискавки;
  • виготовлення зіперів в унікальній довжині і кольорі.

Асортиментний ряд виробника складають металеві, спіральні, рулонні блискавки в кольорах і розмірному діапазоні, а також бігунки і обмежувачі. Забарвлення зубів і собачок виконано в популярних металевих кольорах (золото, срібло, темний нікель). Виготовлення тасьми змійки можливо в будь-якому кольорі палітри Pantone. Замовити виробництво застібки блискавки можна у регіонального менеджера. Термін виконання замовлення — від 7 до 20 днів.

Постачання готової змійки здійснюється безпосередньо зі складів, які регулярно поповнюються. Мережа фірмових магазинів ARTZIP розташована в найбільших містах країни (Одеса, Львів, Бровари, Харків і Дніпро), що сприяє оперативній доставці товару протягом 3-х днів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі