Довіра до бренду — шлях з кризи
Результати продажів товарів легкої промисловості сьогодні залежать від фактора відкладеного попиту. Внаслідок тривалого карантину і самоізоляції, викликаних пандемією, споживачі зіткнулися з проблемою економії сімейного бюджету, що в свою чергу обумовлює ретельний вибір продукту покупцями.
Багатьом зі споживачів доводиться відмовлятися від імпортних брендів, зупиняючи свій вибір на більш дешевих вітчизняних замінниках. І довіряти будуть перевіреного іміджу.
У подібні періоди збитки зазнають здебільшого товари, орієнтовані на масовий ринок. Виробництво одягу, галантереї, взуття гостро відчуває занепад ринкового сегменту. Особливо в категорію ризику потрапляє той продукт, який не отримав споживче визнання до настання кризи.
Рішенням кризової ситуації для підприємців може стати швидка реакція і формування лояльності до бренду. Ринок переповнений взуттєвими, швейними і сумочними виробами. А за допомогою бренду можна забезпечити диференціювання і виділення продукту компанії серед конкурентних товарів або послуг.
Брендування продукції в кризу допомагає вітчизняному бізнесу отримати запас міцності для підвищення ефективності продажів. Це один з найбільш важливих інструментів просування товару на ринок, а також побудови і зміцнення торгової марки.
Продукція з логотипом бренду
Бренд є важливою складовою бізнесу. Він формує довіру і сприятливе ставлення до товару. За допомогою брендування продукції в споживчій свідомості можна відобразити затребуваний образ і необхідність покупки. Такий спосіб ведення бізнесу і в післякризовий період сприяє виходу торгової марки в більш дорогий сегмент.
Завоювати прихильність клієнта допоможе нагадування про бренд безпосередньо на самому товарі. Адже покупець оцінює і зовнішній вигляд виробу. Брендувати взуття або одяг можна за допомогою логотипу, який розміщують на фурнітурі або декоративних елементах.
Дотримання тенденцій логоманії вельми відчутно як в модній індустрії, так і в мас-маркеті. При добре продуманому дизайні товару можна вміло підкреслити індивідуальність і репутацію бренду.
Брендування продукції під замовлення
Компанія ARTZIP виробляє брендовані блискавки для взуття, одягу, сумок, аксесуарів шкіргалантереї та текстилю, наносить логотипи на змійки і підвіси на замовлення. Вся продукція ARTZIP сертифікована міжнародною компанією в галузі експертиз якості SGS.
Український виробник спеціалізується на виконанні складних замовлень та індивідуальних послуг наступних напрямках:
- розробки унікальних форм підвісів;
- лазерне гравіювання готових бігунків;
- виготовлення підвісів з різними вставками;
- нанесення принтів на тасьму блискавки;
- виготовлення зіперів в унікальній довжині і кольорі.
Асортиментний ряд виробника складають металеві, спіральні, рулонні блискавки в кольорах і розмірному діапазоні, а також бігунки і обмежувачі. Забарвлення зубів і собачок виконано в популярних металевих кольорах (золото, срібло, темний нікель). Виготовлення тасьми змійки можливо в будь-якому кольорі палітри Pantone. Замовити виробництво застібки блискавки можна у регіонального менеджера. Термін виконання замовлення — від 7 до 20 днів.
Постачання готової змійки здійснюється безпосередньо зі складів, які регулярно поповнюються. Мережа фірмових магазинів ARTZIP розташована в найбільших містах країни (Одеса, Львів, Бровари, Харків і Дніпро), що сприяє оперативній доставці товару протягом 3-х днів.