• Головна
  • Інтернет магазин продуктів став краще звичайного
Новини компаній
10:15, 20 серпня

Інтернет магазин продуктів став краще звичайного

Новини компаній

Переваги онлайн-торгівлі стали очевидні давно, проте інтернет магазин продуктів довгий час був дивиною. Якщо в США продукти харчування стали першими в доставці, в Україні вони донедавна займали останні сходинки рейтингу, причому абсолютно даремно.

Інтернет магазин продуктів став краще звичайного, фото-1

У першому інтернет магазині продуктів продавали спам

Ніяких жартів, слово «спам» виникло від нав'язливої ​​реклами недорогої тушонки, яку продавали будь-яким способом, в тому числі доставкою поштовими посилками. Було це в 1936 р. в США, а після війни (1946 рік) залишки тушонки з Америки так само розпродавали в Великобританії. Слово «SPAM» (марка м'ясних консервів) з тих пір стало загальною назвою нав'язливої ​​реклами.

Після про доставку продуктів забули надовго, повернулися до теми в США, з початком рибного буму. Свіжу рибу складно возити по магазинах, і тоді-то задумалися про продаж прямо „на дому”.

Схема добре знайома всім, хто купував щось онлайн:

  • Дзвінки опрацьовували менеджери на складі в порту і формували замовлення;
  • Складські працівники замовлення збирали, обкладали льодом, передавали працівникам логістики;
  • Кур'єри мчали по домівках американців, розвозячи рибу і збираючи долари.

Це середина 1960-х, Інтернету ще не було, а перший онлайн магазин вже успішно працював. Дорога від причалу до холодильника в сім'ї займала добу, і ця головна перевага прямого продажу збереглася до цих пір.

Наповнивши кошик на сторінках середньостатистичного інтернет-магазину, ви гарантовано отримаєте більш свіжі продукти.

Ціни в сучасних продовольчих онлайн магазинах теж нижче

У традиційній торгівлі товар довго добирається до прилавка, кожна ланка ланцюжка додає не тільки часу, але прибавку до підсумкової ціни. Типовий інтернет-магазин виключає багатьох посередників, за винятком невеликого складу, де комплектується замовлення.

Однак ціни незначно нижче роздрібних, причина в невеликих обсягах закупівлі компаніями, торгуючими онлайн. Купують часто, але небагато.

Нові проекти пішли далі, згадайте про рибу прямо з причалу. Схема роботи змінилася:

  • Комплектується агреговане замовлення від групи зацікавлених в продукті покупців;
  • Замовлення розміщується у виробника (минаючи склади, продовольчі бази і гуртовиків);
  • Доставка забезпечується з урахуванням геолокації, і замовлення розвозяться по домівках.

Такий він, новий онлайн продовольчий магазин, який мінімізував дорогу продуктів від виробника до клієнта.

На замітку! На старті проекту можливий приємний бонус – безкоштовна доставка. Враховуючи, що ціни у такого агрегатора нижче звичайних інтернет магазинів, має сенс ловити момент.

Звичайно, деякі нюанси є. Асортимент не фіксований, поповнюється в міру налагодження контактів з виробниками. Деякі продукти доведеться купувати упаковками або домовлятися з учасниками групи як їх ділити. В іншому одні плюси – свіжість прямих поставок, низькі ціни навіть в порівнянні з інтернет-каталогами, доставка (безкоштовна) не більш як три доби. Шукайте такі майданчики і будете економити сили, час і головне – гроші.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить

Коментарі

Оголошення
live comments feed...